Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Way2web

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft hvor er jeg træt af det firma og jeg kan kun advare andre om at bruge dem. I dag 2 måneder efter at jeg har fået en inkasso meddeelse fra Intrum justitia (inkasso) modtager jeg endnu et brev fra dem MEN nu er er der bare lagt to måneders ekstra leje oven i hatten af det oprindelige beløb, jeg skal lige sige at intrum justitia har været 2 måneder om at svare på et brev jeg har fremsendt til dem OG i denne tid har WAY2WEB lagt ekstra betaling oveni samt rykkergebyr af forefaldne regninger. DET SKAL OGSÅ LIGE MED TIL HISTORIEN AT VI FLYTTEDE UDBYDER FORDI WAY2WEB IKKE KUNNE LØFTE DEN OPGAVE DE PÅSTÅR AT DE KAN, VORES SITE HAR ALDRIG VÆRET I LUFTEN SÅ LÆNGE DEN LÅ HOS WAY2WEB MEN ALLIGEVEL BLIVER DE VED MED AT KRÆVE PENGE SELV OM DE IKKE KUNNE MAGTE OPGAVEN. SÅFREMT AT MAN ØNSKER MERE INFORMATION OM WAY2WEB'S FREMGANGSMÅDER ER JEG MERE END VILLIG TIL AT BESVARE DISSE.

KÆRE AMINOER SÅFREMT AT I ØNSKER AT JERES WEB SHOP SKAL KØRE SÅ LAD VÆRE MED AT VÆLGE WAY2WEB.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:11
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:20

Hej "FOL"

Hvis du søger her på amino, vil du se, at du ikke er den første som er utilfreds med w2w.
For at dit indlæg skal kunne tages seriøst bør du dog nok beskrive din situation noget bedre. Lige nu minder du mest af alt bare om en der skal brænde raseri af og ingen har mulighed for at forholde sig til om du er reel eller om fejlen i virkeligheden ligger hos dig.

Dertil, for at undgå dit indlæg slettes, bør du stå frem med navn. Intet er mere utroværdigt end en person som sviner andre uden at turde stå ved det... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:28

Beklager, jeg skal nok uddybe mere om hvad det hele drejer sig om senere i aften.

mvh Frank Olin

see&buy

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:11

FOL:

Beklager, jeg skal nok uddybe mere om hvad det hele drejer sig om senere i aften.

mvh Frank Olin

see&buy

Se nu er det go stil ;-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)