Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit firma har vokseværk... Hvordan kommer jeg bedst ind i "Klub+1M"?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Severin Service Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Here goes...

Jeg har en fuldtidsstilling, men... for 2,5 år siden startede jeg et lille firma ved siden af. Nu er det nået så langt at jeg i 2018 forventer omsætning på +1M...

Firmaet er enkeltmands og har PT 2 fuldtidsansatte (jeg "arbejder" ikke i firmaet selv), alt kontorarbejde køre med manuel indtastning i word/excel, og timeregistrering foregår med mayland og pen. Til løn bruger jeg bluegarden, men er ikke sikker på at det er bedste/billigste løsning.

Kan nogle af jer erfarende "Kontor-mus" og "Forretnings-hajer" hjælpe mig med hvordan jeg bedst for mit firma ind i Klub+1M...

Bedste Lønsystem?

Bedste Regnskabsprogram... hvis det overhoved kan betale sig?

Bedste Time/km-registrering?

Skal jeg omlægge til APS, evt med Holding?

Kan jeg i så fald gøre mine børn (under 15år) medejere?

Kan jeg betale min hustru for at klare kontoret for mig "billigt"?

Mange spørgsmål, sorry... mvh Starlos

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Starlos:

1

Bedste Lønsystem?

2

Bedste Regnskabsprogram... hvis det overhoved kan betale sig?

3

Bedste Time/km-registrering?

4

Skal jeg omlægge til APS, evt med Holding?

5

Kan jeg i så fald gøre mine børn (under 15år) medejere?

6

Kan jeg betale min hustru for at klare kontoret for mig "billigt"?

1 Bluegarden er super let men ikke billigt - jeg ville bare forsætte for ikke at skulle rode med det før du har andet på plads, det bliver ikke lettere

2 - Economic - eller www.dinero.dk

3 - flere timereg programmer - google - km -. mener du kørebog så husk hvis du omdanner til ApS at du kun har kørepenge hvis du er ansat med helt reel normal løn

4 - måske men det vil du så kunne få en skat ud af ved skattepligtig omdannelse og en udgift til lovpligtig erklæring fra revisor og udskudt skat ud af hvis du vælger skattefri - Her skal en revisor ind over og så klarer denne også dine andre ??

5 - Der er ikke noget i vejen for at eje aktier som under 15 men igen - lad revisor råde (og det er slet ikke sikkert det er en god ide)

6 - i princip er det mest noget du skal spørge din hustru om, men da der ikke er armslængde så KAN skat vurdere at hun laver noget gratis for at en anden med en måske mindre skat får betalt - Det skal være som helt almindelig ansat og godt råd for alle vil være, at betale en rimelig almindelig kontordame timeløn og være ude over evt problemer med skat og fornemmelse af at være udnyttet fra hustru

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)