Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto valuta

Side 1 ud af 19 (184 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kender til nogle gode guide´s eller links hvor man kan få noget information af diverse crypto valuta´er. Gerne nogle steder som skær det ud i pap for dummies og gerne af nogle som har forstand på det. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at forstå mekanismerne og ideerne.

mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

La være med at gå ind i det .

Der er en boble på vej.

Det kan du tydelig se på bitcoin prisen.

Vent til boblen er ovre og så gå ind i det.

Og for det andet vil jeg slet ikke anbefaler du købe valutaen direkte .. Det er bedre at invester gennem en børs dermed undgår du en masse risiko ved hacking, glemte koder, ingen backup af wallet.

Du skal huske at du telefon kan blive hacket ved bare at du har Bluetooth tændt eller din Wi-Fi.

Der findes ETF og andre værdi papir der følger bitcoin og på mandag kommer der en hel del flere til

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes utallige facebook grupper som er et godt sted at starte. Lige nu er priserne på altcoins nede og et godt tidspunkt at købe.
Bitcoin i sig selv har vækstet unaturligt meget de sidste par dage, what goes up goes down, men dermed ikke sagt at du skal holde dig fra det. Vær omhyggelig og lav noget ordenlig research. Personligt vil jeg anbefale at kigge på coinmarketcap.com - Se på top20 coins og undersøg hvad de repræsenterer osv. Ethereum, NEO, ADA, IOTA er værd at kigge på... + 100 andre :)

Start med facebook grupperne og google.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Skygge Manden:

La være med at gå ind i det .

Der er en boble på vej.

Det kan du tydelig se på bitcoin prisen.

Vent til boblen er ovre og så gå ind i det.

Og for det andet vil jeg slet ikke anbefaler du købe valutaen direkte .. Det er bedre at invester gennem en børs dermed undgår du en masse risiko ved hacking, glemte koder, ingen backup af wallet.

Du skal huske at du telefon kan blive hacket ved bare at du har Bluetooth tændt eller din Wi-Fi.

Der findes ETF og andre værdi papir der følger bitcoin og på mandag kommer der en hel del flere til



Hvordan ved du at det er en boble?

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv handlet en del med bitcoin og bitcoin i sig selv er beregnet som betalingsmidler og det bliver den slet ikke brugt til.

Den bliver brugt til spekulation og derfor har den vokset unaturligt

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bitcoin er fremtid det er helt 100% . Men den har vokset unaturligt og derfor vil en boble komme snart.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jo også være at kursen er drevet op af den eksplosive vækst i anvendelsen af valutaen, samtidig med at hastigheden hvormed nye coins mines hele tiden falder. Det skaber en situation hvor det stigende udbud slet ikke kan følge med den stigende efterspørgsel.

Jeg tror der er bund i den vækst som har fundet sted, og den er slet ikke færdig endnu.

Som jeg ser det, så er usikre wallets den største trussel mod bitcoins, idet tillid er altafgørende.


Selv køber jeg ikke bitcoins direkte, men spekulerer i valutaen via ETN'er, hvor man ikke har risikoen for en hacket wallet.

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK FOR SIDEN, coinmarketcap.com  JEG HAR NU SØGT OVERALT bare for at finde en nogenlunde trusted site..

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du forklar, hvor man køber dem henne? hvor skal man oprette konto mm?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Bitstamp er den af verdens største børs

Side 1 ud af 19 (184 indlæg)