Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows 10 vokser med 8 gb ved opdatering kan det undgås/begrænses ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Asus sonicmaster laptop computer med flash ram og ingen harddisk, et valg jeg gjorde for at sikre mig en robust rejsecomputer.

Der er ikke voldsomt meget flashram, det har jeg indrettet mig efter og klarer de tunge opgaver på stationære computere.

Men nu opstår problemet, der er win 10 på og nu er det tid for en stor opdatering, men denne opdatering er der ikke ledig plads til, jeg har ryddet op og lagt mest muligt ud på en ekstern disk, men det er stadigt ikke godt nok.

Jeg kan se at win 10 fylder rigtigt meget, med en masse features som jeg ikke har brug for, men går det at pille ved win 10 ? og hvor kan man evt pille/smide væk i win 10 for at skabe mere plads i flash rammen ?

De bedste hilsener

Finn

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan du gå på jagt efter alverdens apps, du aldrig bruger, men jeg ved ikke, om det er nok. Ellers har ms faktisk en god support, jeg har netop brugt den. Hav evt licensnummer klar. Allerbedst er det nok at prøve at spørge på www.eksperten.dk -- skriv gerne, hvad du finder ud af.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skulle tilfældigvis ikke have en old Windows inde under dit c-drev? Hvis det er tilfældet så kan denne slettes (dog ikke bare ved at slette den ved højreklik).

Kim

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har dokumenter eller andet, kun på dén, eller mange programmer, var en 100% geninstallering måske værd at overveje?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)