Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er blevet snydt af person hvad kan man gøre?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har haft en rigtigt dårlig oplevelse med [navn slettet af moderator] , jeg havde slåtet en opgave op her på amino, om at jeg skulle havde lavet en hjemmeside, hvor han så kontakter mig og det hele lyder fint, jeg skulle betale halvdelen nu, og resten når wepshoppen er færdig, hvilket er fair nok. 

Men efter en smule arbejde på wepshoppen, hvor det faktsik gik fint udover det tog noget tid, har jeg nu ikke hørt fra ham siden 16 okt, samtidig med at det link han har lavet det på er blevet slettet, og kan ikke finde siden, samtidig med han ikke tager telefonen eller svarer over mail, og kan se der er en del andre på trustpilot der har samme problem. 

Jeg vil hører jeg om der overhovedet noget man kan gøre, eller man bare må gå til politiet? Jeg har kun disse oplysninger om ham fået, hvilket jeg så ikke ved om man kan bruge til noget som helst nu, håber virkelig i kan hjælpe... 

Det skal lige siges det drejer sig om 2500 kr, og det er min første wepshop så har ikke så meget forstand på det, og er rigtig ked af at det skulle starte sådan for min iværksætter drøm. 

[kontakt data slettet af moderator]

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev jeg også. Dog kun 1.500.

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Og der er ikke noget at gøre? 

stoppede han bare med at svare dig eller? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har fjernet navn og kontakt info da vi ikke vil have disse oplysninger liggende her.

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, det vidste jeg ikke.
Det var kun så der måske var nogle der kunne hjælpe med at komme i kontakt med ham eller lignede...

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Maglund:

Det var kun så der måske var nogle der kunne hjælpe med at komme i kontakt med ham eller lignede...
Prøv med en politianmeldelse -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt gå til politiet. Det drejer sig formentlig om bedrageri, som du er blevet udsat for. Du skal dog nok være obs på, at sagen ikke har topprioritet i første omgang og et stykke tid kan ende i deres "bunke".

Hvor mange penge drejer det sig om og hvordan fik han halvdelen i første omgang?

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Politiet vil intet andet gøre end at bede dig tage sagen i civilretten!

Da pengesummen er så lav, kan det dog hurtigt blive meget dyrere at forsøge inddrivelse end blot at tage tabet, desværre.

Måske Amino snart skal forsøge at tage handling om problemet. På samme måde som f.eks. DBA har gjort!

Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

2500 kr, og pengene blev sendt som en bankoverførsel

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)