|
Hej Aminoer! |
Hej Jakob
Kan du også lave design til en ScanNet webshop ?
Debat
|
Hej Aminoer! |
|
Hej Nisli. |
|
Hej Jakob Jeg tilføjer dig lige herom en lille times tid, der har jeg nemlig tid til at skrive til dig. |
|
Det er bare iorden, Nisli :) |
|
Hej ! Uforpligtende tilbud på LOGO ... Jeg skal opstarte en skønhed- og velvære klinik, hvor jeg skal lave gele negle, Eyelash- og hair exetension. Jeg kalder min klinik for MEDUZA. Jeg ønsker et logo som skaber opmærksomhed, genkendelighed og mest af alt unikt. Er det evt. en opgave for dig? - Hvad vil prisen være? Hvad nu, hvis jeg ikke er tilfreds med det logo du er kommet frem til? Med venlig hilsen Filippa Sørensen f.vanlose@yahoo.dk
|
|
Hej Filippa :) |
|
Bare lige en kommentar. Man får hvad man betaler for. Jeg er grafisk designer og laver logoer udfra den virksomhed det er, så det bliver kommunikativt og så er det altså ikke bare noget "jeg kan sælge til en anden" bagefter... Derfor vil min pris også ligge højere, da der er et stort forarbejde bag. Jeg ville kunne give dig en pris på 1-2 logoforslag og derefter kan timepris komme i betragtning ved yderligere rettelser. Men jeg har nu for vane at ramme profilen ret godt i første hug. Se referencer på www.creativeme.dk MVH Jannike Mogensen
|
|
Hej jakob. Jeg skal have lavet en rengøringshjemmeside, hvad ville du kunne tilbyde mig i den forbindelse? Med venlig hilsen KSL |
|
Hvad med prisen på bannere i div. forskellige formater..? |