Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anders Birchow arbejder for Amway

Side 6 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er så noget helt andet. Han burde som os andre, køre det på et ordentligt niveau, men der er desværre mange pistolsælgere derude i marken, om han så hedder det eller det andet. Men du har ret, det går udover hans datter, og det slipper hun ikke af med igen. Eller også er det for at han er medie luder.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:14

Ronnikc:

Det man ikke fatter er hvordan Anders Birchow prostituere sit gode navn og rygte og ikke mindst sin datter til Amway.

Fy for satan siger jeg bare.

det kommer vel også lidt and på hvordan det bliver langt ud fra avisen side ikke...

der er gode og dårlige sider på alt... og du kan jo tydligt se både på camere og samtaler med amway cheffen... at der er klippet der hvor de syntes der var nået at tage med...

en præsentation tager ca en time... og film du ser viser ca 5 min, og halve at filmen går med at de bare kommer ind af døren... hvad sker der mund de andre 45 min hvor de sidder og snakker... måske snakker de produkter, hvem ved...

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:23

Du kan jo ikke bortforklare den slagsmanipulations som såvel Anders Birchows datter som hendes kæreste slynger om dig med i løbet af videosekvensen. Og de tomme luftige ord fra Anders Bitchow gør det da ikke bedre.

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 14:41

måske ikke...

og har heller ikke tænkt mig at forsvar ham...

for jeg har mødt folk som har været til møde med ham eller nogle fra hans team..

og de syntes heller ikke om det... var faktisk ude hos en i fredags... og det var ikke lige dem da de snakkede med ham... men hos mig bliv de kunde... det de kunne li ved mig og mit team var at vi gik så meget op i produkterne, og at de kunne få lov til at se og røre.. og smage nogle ting jeg havde med... så det var de meget positive over... så der er forskellige måder at køre det på... og som tidligere skrevet... der findes pistolfolk... desværre.. folk som vil nå deres mål for en hver pris... også selv om det koster overdrivelse af en forretning...

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:48

Mikkel deMib Svendsen:
Det er patetisk og barnligt og fuldkommen til grin!

Flot Mikkel, så kan du vist ikke synke lavere.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Flot Mikkel, så kan du vist ikke synke lavere.

Jo da - jeg kunne jo ende helt nede på bunden - som MLM'er LOL

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:26

MLM er skabt til at øge personlig profit på en helt uacceptabel måde. Det er skabt for at lokke uvidende mennesker ind i et netværk, hvor de loves guld og grønne skove, men 99% af disse får ingenting ud af det. Der er en grund til, at dem, der er højt rangerede i denne "branche" lever så godt, som de gør! Wink

Mikkel deMib Svendsen:

Jo da - jeg kunne jo ende helt nede på bunden - som MLM'er LOL

Bedre kan det ikke formuleres, Mikkel!
MLM'ere er folk, der ikke har noget at byde på - i hvert fald ikke i mit verdensbillede. Helt tomme mennesker, der kunne bruge deres ressourcer meget, meget bedre! Fy for fanden, siger jeg bare.. Blot lige et surt opstød herfra! Super Angry

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 17:33

Martin så er det et meget lille verdensbilled du har...

måske din egen baglomme

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 20:44

Jeg driver forretning på denne måde: Jeg leverer en ydelse og for den leverede ydelse tager jeg en pris. Fair nok!

MLM er et uigennemsigtigt system, hvor bagmændende tjener millioner på bekostning af andre mennesker. Måske fører det ikke ruinering, men det er stadigvæk bare en ussel måde at lokke penge ud af folk, der er naive nok til at tro på jeres lyssky forretningsmetoder. Kapitalisme af værste skuffe!

Og at sige at jeg har et lille verdensbillede er nok det værste vås, der længe hæftet på mig. Det er da netop dig, der uhæmmet af almindelig moral forsøger at øge personlig profit ved... tja... lokke penge ud af naive mennesker på metoder, som mere eller mindre er på kant med dansk lovgivning. Få dig et regulært arbejde og yd noget til samfundet i stedet!

For mig er der ikke den store forskel på MLM og en religiøs sekt - hjernevask, falske løfter og et uopnåeligt mål er det enste, der ligger i det! Så er det sagt...

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 22:03

Martin H. Møller:
Jeg driver forretning på denne måde: Jeg leverer en ydelse og for den leverede ydelse tager jeg en pris. Fair nok!

for det første kan jeg høre du overhovedet ikke har sat dig ind i hvad amway enligt er...

her levere jeg også en ydelse og for den ydelse tager jeg også en pris... jeg køber mine produkter gennem amway (som er fabrikat) og sælger videre til kunder... her har jeg en pris jeg kan gå efter... men jeg kan også tage mere eller mindre... det er helt op til mig...

du køber også dine ting et sted fra... er det så også bagmænd som tjener milionar af penge eller???

Martin H. Møller:

Og at sige at jeg har et lille verdensbillede er nok det værste vås, der længe hæftet på mig. Det er da netop dig, der uhæmmet af almindelig moral forsøger at øge personlig profit ved... tja... lokke penge ud af naive mennesker på metoder, som mere eller mindre er på kant med dansk lovgivning. Få dig et regulært arbejde og yd noget til samfundet i stedet!

jo dit verdensbilled må være lille når du ikke engang sætter dig ind i hvad tingene er og tror på det mindste som du høre... og især fra ekstrabladet som alle ved at de har det med at overdrive bare en lille smule.

men udersøg dog hvad det er... så vil du rent faktisk finde ud af at amway bare er en frabrikat, som laver disse produkter. og som har en bonus system til dem som sælger disse produkter,....

at der så er nogle der måske er lidt for aktive inde for dette system er jo så nået amway må tage stilling til hvad der skal gøres ved. da det er deres navn det gør ud over.

Martin H. Møller:
For mig er der ikke den store forskel på MLM og en religiøs sekt - hjernevask, falske løfter og et uopnåeligt mål er det enste, der ligger i det! Så er det sagt...

ja vil give dig ret i nogle firmaer er sådan... og syntes da også selv der er nogle firmaer som hænger på en tynd tråd på kant med loven... helt ening... men da ikke et firma som har så mange produkter, og så mange ansatte, så mange lagerhaller, og så store produktions centre rundt omkring i hele verden...

Side 6 ud af 7 (69 indlæg)