Jeg driver forretning på denne måde: Jeg leverer en ydelse og for den leverede ydelse tager jeg en pris. Fair nok!
for det første kan jeg høre du overhovedet ikke har sat dig ind i hvad amway enligt er...
her levere jeg også en ydelse og for den ydelse tager jeg også en pris... jeg køber mine produkter gennem amway (som er fabrikat) og sælger videre til kunder... her har jeg en pris jeg kan gå efter... men jeg kan også tage mere eller mindre... det er helt op til mig...
du køber også dine ting et sted fra... er det så også bagmænd som tjener milionar af penge eller???
Og at sige at jeg har et lille verdensbillede er nok det værste vås, der længe hæftet på mig. Det er da netop dig, der uhæmmet af almindelig moral forsøger at øge personlig profit ved... tja... lokke penge ud af naive mennesker på metoder, som mere eller mindre er på kant med dansk lovgivning. Få dig et regulært arbejde og yd noget til samfundet i stedet!
jo dit verdensbilled må være lille når du ikke engang sætter dig ind i hvad tingene er og tror på det mindste som du høre... og især fra ekstrabladet som alle ved at de har det med at overdrive bare en lille smule.
men udersøg dog hvad det er... så vil du rent faktisk finde ud af at amway bare er en frabrikat, som laver disse produkter. og som har en bonus system til dem som sælger disse produkter,....
at der så er nogle der måske er lidt for aktive inde for dette system er jo så nået amway må tage stilling til hvad der skal gøres ved. da det er deres navn det gør ud over.
For mig er der ikke den store forskel på MLM og en religiøs sekt - hjernevask, falske løfter og et uopnåeligt mål er det enste, der ligger i det! Så er det sagt...
ja vil give dig ret i nogle firmaer er sådan... og syntes da også selv der er nogle firmaer som hænger på en tynd tråd på kant med loven... helt ening... men da ikke et firma som har så mange produkter, og så mange ansatte, så mange lagerhaller, og så store produktions centre rundt omkring i hele verden...