Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anders Birchow arbejder for Amway

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
De der argumenter med at alle der er kritiske overfor MLM bare fordi de ikke ved noget om det er helt ude i skoven, og virker oprigtigt som en desperat forsøg på at afspore diskusionen.

Det var da et mærkeligt argument, hvis man ikke ved hvad man snakker om -bliver det jo ikke andet end løse rygter og beskyldninger.

Problemet er jo lige præcis at folk ikke kender rigtigt til MLM, men det er altid løse referencer

• "jeg kender en..."
  • Min bror har engang

Der er aldrig noget egentligt viden bag dem der råber aller højest i deres til svining af MLM, jeg bad om at få oplyst hvad deres erfaring med MLM er. Det kunne jeg ikke få, blot et par sjove historier for at dække over uvidenheden.

Mikkel deMib Svendsen:
Det hanlder hele tiden om, lige at smute udenom lovgivningen f.eks. ved, som en foreslog, at lave homeparties for derefter at sælge ude ved bilen

Lige for at præcisere den igen, home party er en helt lovlig salgsmåde, der skal ikke lige fuskes lidt varer ud fra bagagerummet. Homeparty er efter aftale med husets ejer, og er derfor ikke opsøgende salg (hvis der stadigvæk er nogle der skulle være i tvivl. Wink)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:53

Ronnikc:

Det der er optaget med skjult kamera siger jo alt - fup og fidus.

Sjovt at se direktøren for Amway i DK trække 100% i land i dag i pressen dog Smile

hvor er det lige han trækker i land henne... hen siger jo netop at ideen med forretningen er det skal være en forretning... og de eks der er.. er til dem som vil lave forretning... så hvorfor at man skal tage momes med kan jeg heller ikke se hvorfor...

der er sku heller ikke moms på hvis jeg går ind til en grosit for at købe ting til min restaurang. eller hvilken som helst anden firma.

de priser som er på varer osv der er moms på da det er alle som kan købe dem... de eks og ud regninger som er lavet er lavet uden da det er en forretning man starter... så det er helt rigtigt det de gør... syntes man det er forkert kan man bare momse sig

ang det med skjult camera... hvis du er bare lidt opmærksom på videon.. så prøv at se hvor mange gange den er blivet klippet i....

kunne være godt at se den orginale version.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:58

> Det var da et mærkeligt argument, hvis man ikke ved hvad man snakker om

Vi ER faktisk også rigtig mange der ved hvad vi snakker om, men det er simpelt hen patetisk at høre svagt argumenterende MLM'ere forsøge at undgå en reel diskusion ved bare at afvise al kritik med at folk ikke ved noget. Det er patetisk og barnligt og fuldkommen til grin!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:01

> der er sku heller ikke moms på hvis jeg går ind til en grosit for at købe ting til min restaurang.

Det er ganske enkelt ikke korrekt! Uanset om du er virksomhed eller privat skal du i første omgang betale momsen som alle andre. Forskellen er blot at en momsregistreret virksomhed får refusion for momsdifferencen.

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 09:02

Mikkel deMib Svendsen:

Vi ER faktisk også rigtig mange der ved hvad vi snakker om, men det er simpelt hen patetisk at høre svagt argumenterende MLM'ere forsøge at undgå en reel diskusion ved bare at afvise al kritik med at folk ikke ved noget. Det er patetisk og barnligt og fuldkommen til grin!

hvad ved i... for det kan da ikke være meget.

da i bliver ved gang på gang at sætte kritik på denne forretningsform. 

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 09:07

Mikkel deMib Svendsen:

> der er sku heller ikke moms på hvis jeg går ind til en grosit for at købe ting til min restaurang.

Det er ganske enkelt ikke korrekt! Uanset om du er virksomhed eller privat skal du i første omgang betale momsen som alle andre. Forskellen er blot at en momsregistreret virksomhed får refusion for momsdifferencen.

hør nu efter.... der er IKKE moms på mange ting når du går ind hos en grosit. der står den rigtige pris... prøv da lige at stå op af sengen inden du går ud og handler. har du nogle siden været i metro....... dette kommer først på oppe i kassen... og præcis det samme sker i amway.

se igen... du ved jo intet hvad du snakker om.... hvis du kan side og påstå at der er priser med moms i alle grosister, og fabrikanter, alt du får står uden moms...

selv fakture står uden moms... det kommer altid først på til sidst... det samme gør det i amway... smart ikke... amway gør altså præcis som ALLE andre også alm grostister og fabrikker.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:15

Det er da vist godt at vi i DK har janteloven, så alle dem der ikke ved hvad de skal give sig til, kan forholde sig til den og tilsvine andre, der forsøger på at få et andet liv. Det er folk som jer, man kalder dreamkillers eller stealers. Men heldigvis er vi ligeglade. For min skyld kan I skabe jer til det bliver grøn snevejr, hvis det kan redde jeres dag, ved at forsøge på at skyde folk i sænk, bare fordi de har en drøm. Go ahead. Bare lige husk på, at 3 fingre peger ind af, hver gang I peger på andre. Og der er ingen patetiske og barnlige forsøg på at redde MLM. Hvad fanden er det for en kommentar at komme med. Det viser endnu engang bare, at I ikke gider sætte jer ind i systemet. Eller i det hele taget, få jer et liv.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 09:19

Hej MLM freaks

Skal man oplyse pris incl eller excl moms i et forbrugerkøb ??

Hvorfor tror i at Bilkas priser i forretningen er incl moms ??

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:22

amway nemmere findes ikke:

Mikkel deMib Svendsen:

hvad ved i... for det kan da ikke være meget.

da i bliver ved gang på gang at sætte kritik på denne forretningsform. 

Du er sgu da for alvor et jubelfjols, hvis du virkelig har held med at bilde dig selv ind, at al kritik alene er et udtryk for uvidenhed. Herregud. Du er da for alvor ikke alt kvik! LOL

Du er en "fornem" representant fopr jeres branche - du opfører dig præcis på den måde som vi andre hader, og som har givet MLM et så dårligt navn. Sorry, men det her er altså for morsomt at se på. I graver satme jeres egen grav.

Jeg fatter så bare ikke, at der ikke er nogle af jeres højere placerede kollegaer, der kommer ind steder som her og beder jer om at holde kæft, for i gør virkelig ikke noget godt for MLM-sagen med jeres tåbelige argumentationer. Det er simpelt hen så grinagtigt.

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 09:27

hvem jubler højst herinde... tror vist det er dig...

dig som intet med mlm har at gøre... og hader mlm... bliv dog væk fra denne del at forummet.

igen sæt dig ind i tingene...

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)