Hej Tommy Tak for det meget bedre svar jeg vil aldrig betvivle eller diskutere at der findes mange "forskellige" MlM systemer,og desværre også deriblandt nogle dårlige eksempler, derfor diskutere jeg også forretningsformen generelt istedet for et enkelt firma. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke firmaer du har stiftet bekendtskab med, men hvis du har brugt under 6 mdr i dem, er MLM nok ikke helt modellen for dig. Ang dine spørgsmål: 1) Det er heldigvis over 2) Ikke specielt meget, men derimod mange gode henvendelser fra internettet. Bl.a herfra Amino. 3)Jeg har en god gruppe der arbejder stabilt og vedholdende(også efter 1 år ;0) ), men der er da naturligvis også frafald. MLM bliver ofte fremstillet som en lyn vej til succes og rigdom, der er jeg ærlig og forklarer mine forhandlere at der kræver en stabil og vedvarende indsats, og pengene vælter ikke ind de første par måneder. En MLM forretning tager tid og bygge op, og genere omsætning ligesom enhver anden forretning,den del er der desværre mange firmer der glemmer at fortælle. Mvh Brian
|
Jesper Jørgensen:Faktisk skal man i følge Amways egne modeller op på 78 venner og en omsætning på 2,5 mio. for selv at få en månedsløn på bare 15.000 kronerHej Kiel
Du ser ud til at være velbevandret indenfor MLM og stærkt oprevet over artiklen. Kan du sige os om ovenstående bregening er rigtig eller forkert?
Hvis forkert, hvad skal der så til for at tjene 15.000 om måneden?
Hvis rigtigt, er det så ikke berettiget med kritik, når man skal omsætte så meget for så relativt lille en løn?
/Jesper
Hej Jesper
Jeg vil meget gerne svare på dit spørgsmål, men det er ikke helt så simpelt at svare på.
Der er en stor forskel på hvordan organisationerne er sammensat i de forskellige forretning.
Jeg kender ikke Amways aflønning, men du/I må gerne se Nuskinshttp://www.nuskin.com/global/library/flash/compensation/
Mvh Brian