Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anders Birchow arbejder for Amway

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når men det ser ud til at Ekstra Bladet laver lidt fokus på Amway:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article970890.ece 

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article970891.ece

Jeg skal ikke kunne sige om det er fup eller ej, men har en gang været til er hverve møde for at MLM firma og det var kun guld og grønne skove. 

Det var ikke noget jeg havde lyst til at med virke i, kan ikke huske hvad firmaet hed da det ikke havde nogen intersse og det er også over 10 år siden.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:04

Tjaee det er jo bare hvad vi er mange der har sagt om mlm længe.

Ud fra såvel matematiske som økonomiske modeller hænger det jo aldrig sammen,

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:23

Hmmmmm

Det er jo dog et synspunkt!

hilsen john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:28

> Ud fra såvel matematiske som økonomiske modeller hænger det jo aldrig sammen,

Jo for nogle få i toppen af konstruktionerne hænger det meget tit rigtig godt sammen. Det er mere alle dem på "gulvet" det kniber med ...

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:06

Det er de samme snævert synet "ævl" fra folk der har haft en kortvarig kontakt med mlm, og ikke gider at sætte sig ind i systemet. Men blot fanger en hurtig succes historie, artiklen er meget tynd argumenteret og henviser til retsager i USA, det er et meget taknemlig reference/kilde Hmm

Ekstra bladet må virkelig mangle saglig stof at skrive om siden de skal kaste sig over Bircow og Amway, men den danske jantelov kræver jo at alle med succes skal ned med nakken, og hvis han samtidig er kendt er det dobbelt bonus for en sladderspalterne.

Jeg er ikke selv del af Amway eller kender Bircow personligt, men jeg syntes det er en gang meget tynd begrundet mudderkastning. Men sikkert taknemmelig udsagn taget ud af et sammenhæng. Bircow har været i Amway i over 10 år, så han burde have succes nu - ellers skal han bruge sin tid på noget andet istedet, så han skal ned med nakken - JANTELOVEN KRÆVER DET!!

Hvor kunne det være fedt hvis sladder journalister, GAD at sætte sig ind i network marketing og en gang for alle fattede at det er et 100% lovligt firma form - som slet ikke er den store succes historie i, men mangel på bedre materiale er det igen og igen fremme i medierne som et kæmpe afsløring, og hver gang er det samme tynde pis fremme.

så intet nyt under solen, blot en ny uddannet journalist der er gået "undercover" i den meget farlige og dybt korrupte SEKT som går under navnet MLM. Angry

Jeg arbejder selv med mlm/network marketing, og har fattet at det er en meget smartere måde at arbejde på - men ikke nogen nem/let vej til penge.

Mvh Brian Kiel

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:17

Kiel:
JANTELOVEN KRÆVER DET!!

Er det bare mig eller forsøger du at tørre den af i et gammelt tørt begreb?

Du skriver at bare fordi man har succces skal man ned med nakken? Ser du medierne svine Thorborg til eller en af de mange andre tusindvis af danskere der har stor succes? 

I mine øjne har det ikke en DYT med jantelov at gøre, jantelov er efterhånden et begreb der bruges når man kommer ud på tynd is og ikke har andre måder at kunne forsvare sig. Så lad være med at bruge det som undskyldning.

Når det er sagt så vil jeg dog give dig ret i at den artikel der henvises til er meget tynd, men så vidt jeg kunne se er der en større og mere dybdegående artikel i den trykte avis, da jeg ikke har læst den så skal jeg ikke kunne sige om den er bedre eller ej.

Som jeg ser det så har MLM branchen et kæmpe problem rigtig mange ikke vil indse. Hvorfor forstår jeg ikke.

I har overfyldt jeres branche med tumper der forsøger at sælge katten i sækken, utrolig mange MLMere oversælger simpelthen det de har, og så vidt jeg kunne tyde ud fra artiklen er det NETOP det som Bircow gør, han går ud og smører rigtig tykt på når han skal sælge, og det synes jeg er noget svineri, for de folk man fanger på den måde, er dem der er svage og dem så har brug for de ekstra penge der som regel loves.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 20:31

Hej Martin

Jeg har læst annoncen, og der står faktisk ikke meget mere end i den korte net version.

Grunden til at MLM forretningformen ofte er "under angreb" er at journalisten kun lige perifert kigger på systemet, og ikke forstår det. og ser det som en god historie.

Problemet er ikke MLM-systemet, men derimod journalister og andre (bla på dette forum) som slet ikke forstår forretningen, og bruger mere tid på at på beråbe sig fine tillægsord som pyramide spil, sekt og hjernevask, uden bare en rimelig indsigt i sagerne.

Selvfølgelig er der også idioter indenfor MLM ligesom der er i alle andre firmaer, og/eller firmaformer.

Din reference til Thorborg - jeg kan næsten 100% garantere at hvis han fik et forhandler nummer i et mlm selskab,vil han også næsten automatisk blive hængt ud i medierne, og journalisterne vil sikkert gennemgå alt hvad han eller laver for at finde succes historier på det også. 

Mvh Kiel

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:38

For en gangs skyld er jeg ening med dig Ronnikc.

MLM er kun for folk der kan lide at fylde folk med lort og store løfter som aldrig bliver til noget. Der sider altid en kæmpe svindler i toppen og griner sin røv i laser.. Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:39

Hold nu op med det evindelige gejl Kiel.

Vi ved alle samme godt at langt langt størsteparten af alle der indgår i mlm selskaber aldrig kommer til at tjene en reel indtægt - Tværtimod prostituere de deres familie, venner og personlige netværk for udsigten til guld og grønne skove som mere eller mindre manipulerende sælgertyper uden andre reelle talenter prakker dem på.

Hvis man er dygtig og har et reelt produkt hvorfor skal det så sælges gennem løgn og manipulation? Man ser det jo igen og igen og det er stort set altid den samme salgstale.

Det har ikke en meter med jantelov at gøre - det har noget at gøre med at beskytte ens familie, venner og personlige netværk imod den slags fup og fidus og hvis jeg var i den situtation at et familiemedlem eller en ven var blevet hjernevasket til den slags skulle jeg nok gøre mit til at hjælpe dem ud af det igen.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 20:57

Ronnikc:
Hold nu op med det evindelige gejl Kiel.

ok, men så spil med åbne kort i stedet for dig og Remy altid skal være så enige om MLM verdens elendigheder, men ingen af jer fortæller hvad i ved om MLM.

Jeg tror ikke jeg skyder langt forbi hvis i begge kun har haft kort erfaring med MLM, giv mig nogle seriøse reference som understøtter at du kan andet end bare blive ved med de negative indlæg.

Og helt ærligt fatter jeg ikke hvorfor i overhovedet gider at skrive i MLM kategorien, der er 30 andre kategorier hvorfor skriver i ikke bare i dem istedet.

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)