Det er de samme snævert synet "ævl" fra folk der har haft en kortvarig kontakt med mlm, og ikke gider at sætte sig ind i systemet. Men blot fanger en hurtig succes historie, artiklen er meget tynd argumenteret og henviser til retsager i USA, det er et meget taknemlig reference/kilde 
Ekstra bladet må virkelig mangle saglig stof at skrive om siden de skal kaste sig over Bircow og Amway, men den danske jantelov kræver jo at alle med succes skal ned med nakken, og hvis han samtidig er kendt er det dobbelt bonus for en sladderspalterne.
Jeg er ikke selv del af Amway eller kender Bircow personligt, men jeg syntes det er en gang meget tynd begrundet mudderkastning. Men sikkert taknemmelig udsagn taget ud af et sammenhæng. Bircow har været i Amway i over 10 år, så han burde have succes nu - ellers skal han bruge sin tid på noget andet istedet, så han skal ned med nakken - JANTELOVEN KRÆVER DET!!
Hvor kunne det være fedt hvis sladder journalister, GAD at sætte sig ind i network marketing og en gang for alle fattede at det er et 100% lovligt firma form - som slet ikke er den store succes historie i, men mangel på bedre materiale er det igen og igen fremme i medierne som et kæmpe afsløring, og hver gang er det samme tynde pis fremme.
så intet nyt under solen, blot en ny uddannet journalist der er gået "undercover" i den meget farlige og dybt korrupte SEKT som går under navnet MLM. 
Jeg arbejder selv med mlm/network marketing, og har fattet at det er en meget smartere måde at arbejde på - men ikke nogen nem/let vej til penge.
Mvh Brian Kiel