Hej Ingen opnår noget uden en tilbundsgående undersøgelse og plan. Indvestor her på Amino er enten for uprof. eller også ser de for mange dumme indlæg. Undertegnede har selv prøvet at finde indvestor uden held? Ingen kontakt? Gik selv direkte til større virksomheder, og fik med det samme interessen for mit projekt, og er idag igang med projektet på internationalt plan. Jeg har flere andre projekter som jeg arbejder på, men hvor er de seriøse investor? Undskyld mig, men hvem kan svarer på det, hvad er din mening... Godt råd til alle, opgiv aldrig, og få en samarbejdspartner, der kan hjælpe dig igennem projektet. Venlig hilsen Jens Hansen Netkompagniet Direkte 60157221
|
jens7777:Hej
Ingen opnår noget uden en tilbundsgående undersøgelse og plan. Indvestor her på Amino er enten for uprof. eller også ser de for mange dumme indlæg. Undertegnede har selv prøvet at finde indvestor uden held? Ingen kontakt? Gik selv direkte til større virksomheder, og fik med det samme interessen for mit projekt, og er idag igang med projektet på internationalt plan.
Jeg har flere andre projekter som jeg arbejder på, men hvor er de seriøse investor? Undskyld mig, men hvem kan svarer på det, hvad er din mening...
Tak for kommentaren Jens
Jeg tvivler også på at der er mange seriøse investorer herinde, men eneste grund til at jeg bragte indlægget til tops var for at en investor jeg havde kontaktet direkte kunne have lettere adgang til det.
Og jeg har haft kontakt med direktør hos danmarks 3. største forbruger af ydelsen der i løbet af 2 min gik fra "no way" til at han 100% ville tage det i betragtning når han skulle købe externt.(efter han havde hørt prisniveauet).
Jeg vidste egenlig godt at et projekt af denne størrelse nemmere går igennem via www.dvca.dk og deres businessangelnetværk, hvor jeg også nemmere kan snakke om projektet til en begrænset kreds af mennsker, der rent faktisk HAR kapitalen.
Held og lykke med dine projekter Jens.
Til MC Solutions...
Jeg tilbyder i øvrigt investor en MEGET stor ejerandel mod at han ansætter folk eller selv driver forretningen, normalt tilbydes "amino" investorer 10-20% læste jeg andetsteds, jeg tilbyder 66% mod at jeg kan trække mig ud når jeg har brugt 6-9mdr på IT modellen. En sådan ide kommer jo heller ud af den blå luft.
Hvorfor bliver min tråd til investorer der kan kontakte mig for yderligere info, spammet af personer der ingen kapital har...