Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerner T"roværdig" leverandør negative erfaringer? Webshop under 10.000kr

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Iværksættere/ Aminoer.

Jeg håber jeg tager fejl:

Alle mine indlæg i en tråder væk.... Undtagen det, hvor jeg spørger til pris, og roser siden.... 

Jeg finder det stærkt foruroligende, hvis Amino på  virksomheds foranledning, fjerner mine indlæg, som der er modtaget 5 stjerner for...

Mest bekymrende er det, at positiv lydende udsagn fra mig, bliver stående.... 

Er det tilfældet, at et firma, der modtager kritik, blot kan få det fjernet - det de ikke kan lide, - hvor er troværdigheden og værdien for iværksættere så henne?

Jeg har INTET hørt fra amino, udover modtagelse af stjerner.

Og - Hvis jeg blev urigtigt fremstillet i en åben debat, ville jeg straks dementerer det, og så kontakte Amino.

I min optik, virker det lusket, at man blot kan få negativ kritik fjernet, og så hamstre videre  - business as usual - blandt sagesløse iværksættere på Amino, der som jeg selv, lader sig fange af den venlige mand, med de flotte anmeldelser - .....  Mon ikke der er noget om det jeg skriver, siden en ellers altid debat klar ungersvend ikke tværer mig ud over hele siden???

Sikke en lusker.....

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter overvejelse, tænker jeg,at den korrekte bedømmelse, og et yderst reelt grundlag, nemlig leverede webshop, talers it eget sprog - langt væk fra tillærte fraser fra W.Johannsen... - og lovede luft kasteller. Adgangen til www.powerhauge.dk, vil blive åbnet op i denne weekend.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

vi kan argumentere for og imod  om det er i orden, om du udstiller en forretningsdrivende på et iværksætter forum. Er der noget om snakken, er det for mit vedkommende fint at der bliver udsendt en advarsel mod firmaet, hvis der er flere sager mod firmaet og hvis det kun er en enkelt sag så er det ikke i orden.

Lars Ravn

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn

Jeg er enig og uenig med dig :-)

Jeg er enig i, at man ikke skal hænge et firma ud, hvis det er under hændeligt uheld, og de faktisk helhjertet har gjort deres bedste - samt rent faktisk, kan leve op til lovede. 

Jeg håber du bemærker, at jeg på intet tidspunkt nævner hverken personer - stednavn - eller virksomhedens navn.

Jeg har brugt den forgangne tid på gennemgang af leverede produkt VS lovede produkt. Sammenholdt oprindelige samtaler med 3 part VS den til mig formidlede stærkt fordrejede udlægning, herunder adskillige ukorrekte/fordrejede udsagn der blev leveret til mig, efter sidste deadline, hvor hele to ansatte desperat forsøgte at få 3 part og mig selv, til at udlevere vores PRIVATE samtaler via mails! - Fordi de ikke vidste, at jeg som betalende kunde, allerede havde sikret mig udskrift af deres egne samtaler med 3.part da der her er dokumenteret brud på samarbejdsaftale.

- Jeg har skrevet og bedt dem forklare mig, hvad pokker de skulle med den - men har kun hørt tilbage, at det var for at hjælpe mig de ville have den, fordi 3 part ikke ville udlevere den. - Hvad bilder de sig også ind? - En af mange ting, der kommer frem i lyset er, at de lader hele processen stoppe - for 100 US dollar!!! - (Til mig oplyses, at russisk udvikler, er årsagen og bremsen for at de kan levere!)

Dette sker fordi, at der sammen med Rep. fra Business Aalborg, (Min investor)er afholdt et møde, hvor adskillige mangler blev påpeget - og derefter lovet udbedret, hvorefter de selv satte en ny dato for levering. gvanen tro, tilpasser opgaven til sig selv - og ikke omvendt.

Og måske det også lyder lidt mærkeligt for andre, at man efter 11 måneders leven i frygt for en handicappet mand, - så meget, at man trods en næsten u-overkommelig geografiski afstandt for "anklagede", bliver hjemme af frygt.. Mere mærkeligt er, at beskeden om frygten og min uacceptable måde at bruge det danske sprog på - en skovl er en skovl, - også til en dokumenterbar free rider - der lyver sig til at have udført opgaver, uden at blinke. Men det mærkelige er, at 14 dage forinden, til afholdte møde, nævnes INTET OM DETTE - ej heller forefindes der mail eller noget på anden vis, der indikerer denne POST frygt.....Men de kunne ikke levere- og jeg sagde fra - orkede ikke mere - jeg skriver så lidt frisk, : God weekend røvhuller, - I er nogen kønne liberalister :-) - Tvinger en udgift på samfundet, fordi de ikke kan levere, så jeg igen kan tjene mine egne penge, hvilket kun kan lade sig gøre, med en velfungerende webshop, indeholdende de egenskaber - jeg i overflod har betalt for.

Jeg har så meget modstridende info, da den ene hånd ikke ved hvad den anden laver i det firma - samt samtaler med andre ofre. Men da hverken jeg eller andre i samme båd - og samme kaptajn, har diplomer i øregas eller ligende, - Så jeg deler lige linket igen, til en fagmand, der mener følgende om konceptet:  

Hej Ravn

Jeg er enig og uenig med dig :-)

Jeg er enig i, at man ikke skal hænge et firma ud, hvis det er under hændeligt uheld, og de faktisk helhjertet har gjort deres bedste - samt rent faktisk, kan leve op til lovede. 

Jeg håber du bemærker, at jeg på intet tidspunkt nævner hverken personer - stednavn - eller virksomhedens navn.

Jeg har brugt den forgangne tid på gennemgang af leverede produkt VS lovede produkt. Sammenholdt oprindelige samtaler med 3 part VS det til mig formidlede stærkt fordrejede udlægning, herunder adskillige ukorrekte/fordrejede udsagn der blev leveret til mig, efter sidste deadline, hvor hele to ansatte desperat forsøgte at få 3 part og mig selv, til at udlevere vores PRIVATE samtaler via mails! - Fordi de ikke vidste, at jeg som betalende kunde, allerede havde sikret mig denne, da der her er dokumenteret brud på samarbejdsaftale. - Jeg har skrevet og bedt dem forklare mig, hvad pokker de skulle med den - men har kun hørt tilbage, at det for for at hjælpe mig de ville have den, fordi 3 part ikke ville udlevere den. - Hvad bilder de sig også ind? - En af mange ting, der kommer frem i lyset er, at de lader hele processen stoppe - for 100 US dollar!!! - Dette sker fordi, at der sammen med Rep. fra Business Aalborg, (Min investor)er afholdt et møde, hvor adskillige mangler blev påpeget - og derefter lovet udbedret, hvorefter de selv satte en ny dato for levering, hvor en medarbejder vanen tro, tilpasser opgaven til sig selv - og ikke omvendt.

Og måske det også lyder lidt mærkeligt for andre, at man efter 11 måneders leven i frygt for en handicappet mand, - så meget, at man trods en næsten u-overkommelig geografiski afstandt for "anklagede", bliver hjemme af frygt.. Mere mærkeligt er, at beskeden om frygten og min uacceptable måde at bruge det danske sprog på - en skovl er en skovl, også til en dokumenterbar free rider - der lyver sig til at have udført opgaver, uden at blinke. 14 dage forinden, afholdte et 

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forinden var afholdt møde - hvor intet om dette bliver nævnt.

Jeg tænker dette link, underbygger muligheden for oprigtigheden af mine udsagn - Ellers falder dommen jo når jeg deler produktet til vurdering - 

God weekend

PowerHauge

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S - Det jeg ikke er enig i er, at det ikke hører til her inde .... Dertil må jeg sige - Detg var her jeg blev Kapret - Det er her man kaprer - og kan jeg hjælpe til, at der ikke er for mange andre der lider min skæbne, så gør jeg det - for det føles nederdragtigt urimeligt og uforståeligt - svøbt ind i klæbrige bortforklaringer - samt knuste drøæmme.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 18:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt regne ud hvilket firma det skulle dreje sig om. Og umiddelbart kan det godt se ud til at de skal oppe sig en del og leve op til mantraet Overskud - Format - Vilje.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja ikke ? - Man bliver så skuffet, når "rusen" over den pæne og plejede indpakning viser sig, at dække over en ikke færdig elendighed .... Og tro mig, angående webshop - man tror simpelthen man er med i skjult kamera....

Men forstår godt du lige reagere på emnet, - men som du kan se, er der reageret på kvaliteten op til flere gange - dybt seriøst, .. Men deres trustpilot er altid i top....

Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 63
Fra  Capino Skrevet kl. 07:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Powerhauge, 

Hvis min besked med begrundelse for hvorfor dine indlæg er blevet slettet ikke er nået frem, er du velkommen til at kontakte mig på martine@amino.dk 

Amino er ikke et redskab til at genere eller hænge andre ud, og derfor er dine indlæg blevet slettet. 

De bedste hilsner

Martine Birlund
Amino 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)