Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haps til aps?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du mener det er ukorrekt når jeg siger: at der er en hel del "papirfolk" der tar sig fra godt betalt---> til dem der tar sig rigtig godt betalt- læs, forstå: fup.!

Hvis en mand og en maskine til et par mio. har svært ved at tjene 500 i timen til sammen,-- hvordan kan så en mand og hans bærbare, i et lille lokale tjene 5 x så meget, og sågar mere-- udelukkende beroende på et fatalt behov, fordi"tinget" ikke kan udtrykke sig klart og tydeligt.

At så skattefolkene er ligeså ukorrekte i spyttet- ka vel ikke undre- at "princippet om god forvaltning og omhu", og andre grundlæggende retsprincipper er totalt uhørte, er ligeså lidt underligt, - som din og dine medvinkelskriveres mangelfulde evner, måske ikke i at ta røven på andre, men i at opføre jer ordentligt - ka vel heller ikke undre- selvfølgelig må du hyle med de ulve du er i flok med. Tillykke.

Thorkil
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:09

Det er lige før at jeg ikke gider kommentere dine totalt usaglige indlæg. Èt er at du har en opfattelse af at revisorer, advokater m.v. tager sig for godt betalt. Den skal du have lov til at have (og det er der da også nogle der gør) men der er ingen grund til at generalisere og der er ingen grund til at indlemre det i hver eneste tråd her på Amino og derved afspore emner.

Nu langer du ud efter mig. guderne må vide hvorfor. Som sagt ovenfor; Der er da nogle som tager sig ganske godt betalt. Som eksempel har jeg da ofte set firmaer som tager 50.000 - 100.000 kr. for en omstrukturering som jeg og den revisor jeg har samarbejdet med på den pågældende sag selv har taget 15-20.000 kr.   

Hvorfor har du ondt i r*ven af at jeg får 15-20.000 kr. for at føre en skattesag eller lave et rådgivningsarbejde hvor resultatet på bundlinien er en gevinst på 100-200.000 kr. eller måske flere 1.000.000 kr. for den pågældende kunde.  

Forklar mig én gang hvad det er for nogle medvinkelskrivere du taler om og forklar mig én gang hvad det er for nogle ulve jeg skulle være i flok med ? Mig bekendt kender du intet til Skat & Råd samarbejdet og intet til mit rådgivningsselskab, som er den førende kraft bag Skat & Råd. Hvis du gjorde det ville du næppe fremkomme med beskyldninger i relation til pris.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:12

Slap nu af Thorkil, Bent er en af de allermest kvalificerede debattører herinde. Han prøver aldrig at kapre kunder og taler altid for den mest optimale løsning, herunder også at undgå at lave en mere kompliceret konstruktion end nødvendigt.

Og jeg betaler da gladeligt 2200 i timen til advokaten, hvis han sparer mig for hundrede af tusinde af kroner.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)