Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! :)

Mig og min ven er i gang med at starte en virksomhed op og vil meget gerne have feedback på vores hjemmeside (https://hm-marketing.dk/)..
Vi begyndt at fifle med idéen i 1.g (går nu i 2.g) hvor vi begyndte at lære om Adwords, Facebook annoncering, SEO, osv. vi lærte dermed også om hvordan vi kunne sætte en Wordpress side op så vi kunne spare på vores start omkostninger som vi har fået i bund, men den er selvfølgelig ikke ligeså god som hvis vi fik den lavet professionelt - vi vil MEGET! Gerne modtage konstruktiv feedback eftersom vore forældre kun vil rose den til skyerne så ved vi der 100p er noget der kan forbedres og vi vil gerne vide hvad :)

Håber vi vil skrive i kommentaren hvad der er godt og hvad der er mindre godt!

Mvh. Holst & Munch

Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Af bitter erfaring vil jeg mene, at i bør få nogle professionelle til at udarbejde hjemmesiden - men mindre, at i selvfølgelig selv er godt rustet i forhold til SEO. Jeg har lige investeret i 2 timers hjælp om måneden af et professionelt bureau. Det lader til, at være ret godt givet ud.

Held og lykke.

Tilmeldt 26. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået en del erfaring med SEO efterhånden hvor vi har hjulpet virksomheder (5-6 kunder) men vi har også snakket om at få investeret i en "ordentlig" hjemmeside når vi får en lidt større indtjening :)

Men tak for feedback og hvis du vil - hvem bruger du så?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)