Erfaringer med DanPay - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse administration hjælp "

Erfaringer med DanPay

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 26
Tilmeldt 24. nov 15
Indlæg ialt: 6

Skrevet 09-10-2017 kl. 23:20

Hejsa

Jeg har i dag haft besøg af en sælger fra DanPay www.dan-pay.dk mht en indløseraftale i vores to butikker.

Han har regnet sig frem til at vi kan spare omkring kr. 15.000 i gebyrer årligt ved at skifte fra Teller til dem. Det lyder jo meget godt.

Er der nogen her der har erfaring med dem?

Mvh

Robert / Klitmøller Collective

Amino-karma 151.656
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 32.362
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 10-10-2017 kl. 00:38

Kender dem ikke  og jeg ville aldrig indgå aftale med en batalingsløsning som ikke have revisor på deres regnskab som udgangspunkt

vh John H

Amino-karma 6.472
Fra Næstved
Tilmeldt 11. feb 08
Indlæg ialt: 1.826
Amino Plus
AP
Skrevet 10-10-2017 kl. 08:05

Cookie - John Hannover:

Kender dem ikke  og jeg ville aldrig indgå aftale med en batalingsløsning som ikke have revisor på deres regnskab som udgangspunkt

vh John H

Yes

Amino-karma 3
Tilmeldt 16. okt 17
Indlæg ialt: 1

Bjarne S
Skrevet 16-10-2017 kl. 02:36

Hej Robert 

Vi bruger DanPay's løsning i dag. Det er ikke DanPay der står for selve indløsningsaftalen. De videreformidler blot dig som kunde via en af deres allerede eksisterende aftaler. 

Vi fik en aftale via DanPay til Elavon

Den sparede vi rigtigt mange penge på i forhold til vores gamle aftaler hos Bambora og hos Teller.

Vi driver tre restauranter med mange turister og vi sparer årligt mindst 20.000 kr. pr restaurant hvis det i det hele taget kan gøre det. Vi har desuden været i kontakt med deres kundeservice et par gange og det kan sagtens anbefales. De svarer med det samme og hjalp os begge gange uden tøven - den ene gang endda en lørdag. Jeg ved flere af mine kollegaer her i det nordjyske bruger dem også. De oprettede endda dankortaftale for os på vores nyåbnede spisested tilbage i foråret - de har adgang til at oprette både dankortaftaler og internationale kort via Nets/Teller, Elavon og Bambora ved jeg.  

Så vi kan sagtens anbefale at bruge virksomheden - det er som sagt ikke dem der har noget med jeres omsætning at gøre. Den går stadig via en indløserbank. Deres priser er blot ikke til at tage fejl af. Vi ligger eksempelvis på et godt stykke under 1% på udenlandske kortgebyr ;-) Det er lidt noget andet end Teller :-) 

Mvh. Bjarne P.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :
lll