Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaringer omkring import af tøj fra USA

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver igen. Jeg er interesseret i nogen som kan hjælpe mig med, hvordan man skaber kontakt til producenterne af tøj samt import fra USA. Er der virkelig ikke nogen som har erfaring indenfor området, som vil give nogle gåde råd med på vejen???

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk på at det ikke umiddelbart er lovligt at importere mærkevare fra lande udenfor EU.

Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Heller ikke hvis man betaler told og afgifter? Det er heller ikke deciderede “mærkevarer” jeg er interesseret i, altså som Levi eller diesel mm. Det er egentlig billigt fedt tøj jeg er interesseret i.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det handler ikke om told, men om mærkevare rettigheder.

Hvis  der ikke er tale om mærkevare, er der ingen ide  i at købe det i USA da stort set alle tekstiler er fremstillet i Fjernøsten.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah - en del fremstilles skam i høj grad i Afrika faktisk (Hugo B og masser andre har kæmpe produktioner) og for USA produceres meget i sydamerika faktisk - sideløbende med Fjernøsten. 
Det er korrekt at fjernøsten er meget klar nr 1 men for USA er sydamerika (Mexico) også store, og for Europa er Afrika i høj grad producent også (via Tyrkiet - Egypten osv ned i Uganda med stor produktion) men JA Fjernøsten dominerer

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kan du finde producenterne:

https://apparelsourcingshow.us.messefrankfurt.com/newyork/en/for-attendees/exhibitors-and-products.html

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Husk på at det ikke umiddelbart er lovligt at importere mærkevare fra lande udenfor EU.

Er der en forklaring på hvorfor man ikke må det ?

Jeg har skrevet en del med Minecraft som sender fra USA om at modtage et parti tøj. Kan det være imod reglerne, da jeg ser Minecraft som værende en mærkevare ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare fordi det er en mærkevare så betyder det ikke at det er ulovligt at importere varen til USA til EU, det bliver først ulovligt hvis der findes en
firma i EU som har enerettigheder til det.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)