Det er en gammeldags og MEGET fornuftig måde at drive forretning på, - som Mads Skjern gjorde det i hin tid. Dog bliver man nød til at lytte til vandrørene - der er en grund til at Fona ikke længere eksisterer Man ser ikke flere pladeforretninger, andet end filantropiske foretagender, der lever på offentlig forsørgelse. Det lyder også som om I har en central placering i kbh, og det er næppe gratis. Prøv at veje huslejen opimod en placering udenfor de dyre kvm-priser, hvor man kun servicerer kunder online, evt. via skype etc. hvis den personlige service er paramount. Der er mange muligheder, bare ikke den nuværende...... som du selv har indset. PM sendt med et tilbud du ikke kan afslå |
martin2017:Hej med dig.
Der er ingen tvivl om at din webshop er forældet, og ikke særlig brugervenlig, men det har du jo ligesom fået af vide 100 gange :-)
Og hvis du ikke har penge til at købe en ny shop, hvorfor prøver du så ikke at lave et samarbejde med en ung gut eller kvinde som måske har styr på det med webshop, mod at vedkommende får antal % af hvert salg. Dvs. du får en shop og vedkommende får en løbende indtjening. Det kan være at den samme person har forstand på SEO og sociale medier. Så lave en aftale alt salg som kommer via shop får vedkommende X % af.
Og det kunne også være en idé (jeg har ikke tjekket om du har det) men at man kan bestille på shoppen, men afhente gratis i butik
Du kunne måske også lave en "live" koncert eller lign. i forbindelse med en udgive af en kunster - eller lave en klassisk aften med musik og rødvin.
Du kunne måske også udleje et hjørne af din butik til en "koncert arrangør" som tilbyder koncerter i udlandet. Så der er banner og brochure i et hjørne, og du får en lille "husleje" på det.
Men først og fremmest må det være at finde en løsning på at få lavet en ny shop :-)
Et af de bedste indlæg, jeg i mine 10år på Amino har set.......