Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kasseapperat app

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kan man mon ikke finde en gratis kasseapperat's app til ipad?

Har kigget en del rundt, men må indrømme 4-500kr pr md er i overkanten for et kasseapperat i en lille butik....... alt hjælp ud over "kig på app-store" søges

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anvender denne kasse app på min ipad i min butik med speciel vare. Og en gsm nets terminal på siden.

https://erply.com/dk/
Koster intet og kan det hele og så er den på dansk virker på online og offline

Og ellers er der jo spm alternativ.
Izettel, som funger super fint også med en betalings terminal på siden.

Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas :)

Et kassesystem behøver ikke at koste alverden og slet ikke 4-500,- pr md.

Nu skriver du ikke hvilken slags lille butik du har, men du kan få et kassesystem sat op til dit behov for en pris der er til at overskue, hvis du vælger en lejeløsning med support. 

Du er velkommen til at se at kontakte mig, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl  om, hvad dit behov måtte være.

Du kan også se mere om, hvad vi kan tilbyde hos Bizsys her:

http://bizsys.dk/kassesystem/kassesystem-til-butik/ 

Vær opmærksom på, når du vælger en løsning om der er inkluderet support. 

Håber du finder en optimal løsning til netop din butik :)

Mvh

Melisa 

Tilmeldt 27. Jun 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vil jeg lige prøve. IZettle’ koster 495kr deres alm app kan ik lave z-rapport osv

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på den app og jeg tænker om man kan bruge den udelukkende, altså uden noget andet?. Jeg modtager betaling kontant eller på mobilepay. Sommetider er jeg steder hvor jeg ikke kan have min kasseapparat med og ville elske at undgå at skrive kvittering i hånden. Kan denne bruges til det? Også selv om man er offline? Så sender den kvitteringen til mailadressen når man er online igen? Det lyder næsten for godt til at være sandt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

unakupunktur:

Jeg har kigget på den app og jeg tænker om man kan bruge den udelukkende, altså uden noget andet?. Jeg modtager betaling kontant eller på mobilepay. Sommetider er jeg steder hvor jeg ikke kan have min kasseapparat med og ville elske at undgå at skrive kvittering i hånden. Kan denne bruges til det? Også selv om man er offline? Så sender den kvitteringen til mailadressen når man er online igen? Det lyder næsten for godt til at være sandt.

Mit virker upåklagligt på messer og udstillinger hvor der ikke er internet, og kan lave både z-boner, gavekort,kontant,kort, mobilepay. uden der er tvunget betalingsterminal tilsluttet...

og den syncroniser når der er forbindelse igen både med omsætning og sender kvitteringer ud.

har anvendt erply i snart 2 år, der er intet der ikke virker på denne app. og alt er på dansk og følgere skats retningslinjer for bogføring.

Tilmeldt 27. Jun 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm den ser ikke gratis ud når jeg klikker på linket

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

http://app.erply.com/live/

Opret dig her og du modtager bruger navn og client kode 1 bruger er gratis for 1 butik skal man have flere bruger koster det ekstra

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere brugt en APP der hedder CHANGE på Ipad - den fungerer rigtig fint og er gratis.

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Tilmeldt 27. Jun 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tilsluttet pengekasse og bonprinter?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)