Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til min webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har webshoppen raw58.dk, og den vokser stødt :-) Jeg søger en iværksætter type, som der er klar på at give den gas og se forretningen vokse. Shoppen er kun et års tid gammel, så der er rigtig meget der skal laves fra bunden. mit primære fokus lige nu er markedsføringen. Jeg søger derfor en partner der har styr på markedsføring, eller en som der ihvertfald har interesse indenfor markedsføring af en webshop, og som der er klar på at lære det i en fart ;-) Jeg er selv iværksætter typen der fokusere langt det meste af min dag på shoppen, så jeg håber du den samme energi omkring projektet, så vi kan se det vokse!

Lyder det interessant så send mig en mail på raw58@raw58.dk eller ring til mig på telefon 6078 8476 :-)

Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at skrive at jeg har et kontor i Århus C hvor jeg tænker vi kan arbejde fra :-)

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende shop. Flotte produkter. Af ren interesse: Er det noget du designer selv? :)

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 74
Fra  Wuup-Wuup.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig lækre produkter!

Har allerede en hel del idéer til hvordan man kunne gøre shoppen og Facebook siden lidt mere interessant.

Er lige nu i gang med mit tredje år på min Bachelor i Informationsvidenskab, IT og interaktionsdesign. Ved siden af er jeg ved at blive lært op i online markedsføring i det fedeste Webbureau og er noget jeg prioriterer højt sammen med mit studie. Der vil derfor ikke være mulighed for at jeg på nuværende tidspunkt ville have et utal af timer til projektet, men man kan altid gøre plads til sine primære prioriteringer.

Vil egentlig også gerne høre noget mere om dig som person, hvad du tænker med en partner (sælger du 50% til en partner eller hvad), eventuelt omsætning, er det lager eller dropshipping og så fremdeles.

Du kan sende mig en mail på, her kan jeg også gå mere i dybden med hvad jeg kan: frederiksbrandt@gmail.com

Med venlig hilsen
Frederik Sander Brandt

www.fitnessoverblik.dk - Få et overblik over fitness produkter i Danmark!

Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har skrevet en mail til dig.

Mvh. Nikolaj

Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@mynewart.dk Beklager det sene svar, jeg havde ikke set at der var blevet skrevet inde på tråden :-) Jeg faldt over designet da jeg var på ferie i New York.

@Frederik Sander Brandt Jeg sender dig en mail :-)

@Niko2001 Jeg skriver også en mail til dig nu her :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)