Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg, på min hjemmeside - ØV!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og konkret - Jeg har en hjemmeside, hvor jeg sælger - eller hvor jeg viiirkelig godt gad at sælge print af mine fotorealistiske originaltegninger mm.

Men på et år har jeg solgt mindre, end der kan tælles på 1 hånd (via min hjemmeside) - på trods af flere tilrettelser. (Har kørt med en "rigtig" webshopløsning - uden held).

Jeg har måske selv et bud på hvorfor (Mobilepay betaling).
Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre jeres umiddelbare kritik og eventuelle løsning på, hvordan jeg bedst kommer til at sparke røver. :) 

Skal plakaterne rykkes til forsiden?

Skal der stå mere - eller mindre?

Mangler jeg "bare" fylde?

www.rikkemyogdimseriet.dk

Jeg kvitterer med et stort CYBERSMASKKYS! :D


Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en af grundene til du ikke sælger er at dine priser er for dyre.

Jeg ved ikke nævne her andre firma, men kan se at du tage for eksempel - 2500 krone for at male person - 30X40 cm.

Jeg kan finde andre sider hvor det koster - 1650 kr.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først vil jeg lige sige, dit link kan ikke bruges men, jeg slettede "webshop" til sidst og kom ind :-)

For det andet, dine tegninger er utrolig flotte!

Det kunne være en ide at flytte plakater på forsiden men, dine tegninger kan jo også være der. Altså alt på forsiden, så kunderne kan se det hele.

Og ja, mobilepay betaling er ikke den bedste løsning. Især hvis det er den eneste møde at betale på. Kort betaling er hvad folk vil have og jeg vil anbefale at kigge på Stripe, hvis du har et CVR nummer (mener man skal have det.)
Hvis du ikke har er det ret nemt at få et. Du behøver ikke betale moms hvis din omsætning er under 50.000 kr. 

Jeg vil anbefale at få et CVR (hvis du ikke har det). Så virker du også mere professionel.
Når du har fået det CVR, så husk at gøre det synligt på hjemmesiden. Meget vigtigt.

Det skal også være lettere at bestille ved dig. Måske en link på menuen hvor der står "Bestil her" eller noget lign også kommer man til en side hvor man kan kontakte dig. Der kan stå hvad du vil have af information og hvis de skal linke et billede, så skal der være mulighed for det. Hvis man skal have information, så kan du linke til din FAQ side eller måske kan du sige at de skal læse din FAQ, hvis det information der er der inde er vigtig.

Du kan også have din FAQ på samme side, hvor de kontakter dig. Så kunderne ikke skal klikke frem og tilbage.

Husk at gøre din bestilling så nemt så muligt, fordi kunder vil altså kun klikke et par gange.

Jeg synes dit design er helt fint. Det er nemt og enkelt og pæne farver. Rigtig flot :-)

Hvordan reklamere du for dig selv? Kan du se du har instagram, twitter, youtube, facebook og pinterest. Men ingen links? Det er er en god ide at linke til dine sociale medier. Link på de ikoner du har, så kan folk let komme til dem.
Brug de sociale medier så meget du kan og link til din hjemmeside når du gør.

Du kunne evt. også fortælle folk hvad du helt laver på forsiden. Så det er det førest de læser og så et stort link/knappe de kan trykke på hvor der står, "BESTIL HER."

Igen, gør det nemt for kunder at bestille hos dig. Folk gider et klikke for mange gange osv. 

Det var mine råd til dig, ved ikke om de kan bruges...men tænk over det ;-)

Jeg er selv ved at starte en webshop op, så har læst meget på det :-)

Held og lykke med salget! 

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sam - tror ikke det er prisen der er problemet.

At tegne tager meget langt tid og materialer skal der også til. Prisen er helt fair synes jeg og jeg tror det egentlige problem er det er for svært at bestille og at hun bruger mobilepay.
Om der er nogen der gør det billigere...ja, det kan man jo ikke hele tiden holde styr på. Der er altid nogen der vil være billigere. Sådan er det når man sælger.

Bare det er nemt at bestille ved hende, så mener jeg at kunder nok skal komme.

Har selv tegnet meget og det kræver meget. Det er ikke en hurtig ting man gør. Man vil jo blive betalt for det arbejde man gør og jeg synes hendes tegninger er utroligt flotte og meget realistisk. 

Prisen er helt fint, så det mener jeg ikke du skal bekymre dig for meget om :-)

Tænk hellere på at gøre det nemmere for kunderne og det er muligt at betale med kort ;-)

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fandt forresten dine links som man kunne trykke på helt forneden. Jeg vil anbefale at gøre dem lidt mere tydelig, måske en stærkere farve og vil også lige sige at det er kun twitter som man kan komme ind på. Link til de andre også :-)

Og dem for oven, link også dem til dine sociale medier. Folk regner jo altid med de kan klikke på dem og komme ind på f.eks. instagram :-)

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må håbe at du har ret.
Jeg synes bare at når en kunde skal finde en vare så køber han ikke varen med det samme men prøver at sammenligne priser, hvis han så finder andre sider
hvor han mener at kvaliteten er lige så godt og den er betydeligt billigere så er der også mulighed at han vælger den.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig at se er det jo ikke en shop ? Intet fortæller mig at jeg er paa en webshop hvor jeg ka købe produkter ?

hvis jeg trykker paa Plakater https://www.rikkemyogdimseriet.dk/plakater ser jeg nu først Køb PLAkater.. Men naar jeg gaar ned paa dine "produkter" og klikker paa en plakat for jeg bare et billede op?  Saa sidder jeg jo og tænker ved mig selv hvordan hulen køber jeg ??

Igen der er "intet" shop over din side, det er bare en blog/side. Du skal have noget Call to Action og vise at man kan Købe, FRAGT priser ? Etc..

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunder kigger jo også efter kvalitet.

Det er fint der er nogen der er billigere, men er kvaliteten bedre? Opfylder den anden tegner det samme som hun gør? Folk har forskellige slags smag vedrørende sådan noget :-)

Ja, selvfølgelig er prisen vigtig, men jeg synes personligt hun først skal bekymre sig om at gøre det nemmere at bestille og mulighed for kort betaling. Hvis det ikke virker, så kan hun tænke på om hun skal sætte prisen ned.

Jeg synes at prisen er det sidste hun skal ændre på, da der er jo en grund til at hun satte hendes produkter til den pris i starten. Den skal hun fastholde så langtid hun kan.

Og Anders har ret. Det er svært at se det er en webshop. Fragt priser er en god ide og det skal være tydeligt.

Der er et par ting som kan være svært, som f.eks et check-out side, da du jo ikke tegner alt og kunderne skal jo bestille lidt specielt.

Men...

Fragtpriser og som sagt, nemmere at bestille.

Når en kunde trykker på et plakat, så kan f.eks komme til en side hvor dine priser står og så en kontakt for neden at den side. Så kan de kontakte dig nemt der.

Jeg vil også anbefale at have en "priser" side. Du kan altid skrive fra, 2000 kr eller noget i den stil. Bare kunderne kan have en ide om dine priser og at de priser er nem at finde :-)

Du bestemmer hvordan du skal have det hele, men håber du kan bruge mine råd og ideer :-)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i de andres kommentarer.

Men vi kender ikke din sides popularitet, hvor mange unikke besøgende er der om dagen ? Hvis der ikke er nogen trafik kan det jo være ligemeget med kortbetaling osv.

Hvis der ikke er nogen trafik, så skal der arbejdes med seo og måske noget facebook.

Hvis du har god trafik på siden og den bare ikke konverterer, så skal der kikkes på årsagerne til det.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)