Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside - interiør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften :-)

Er der nogle venlige og garvede aminoer, som har tid til at tage et kig på min hjemmeside www.frkwurtz.dk, og komme med feedback på jeres førstehåndsindtryk af design og brugervenlighed? Er siden for "tam"?

Jeg er nystartet som selvstændig og siden har været oppe at køre i snart 14 dage. Jeg har haft nogle få ordrer, hvor kunderne er kommet via facebook - procentdelen af købere er meget lille i forhold til antal besøg, men i starten er de fleste besøg nok også mest "nysgerrige" venner/bekendte (og deres venner/bekendte) end potentielle købere. 

Jeg vil naturligvis gerne have noget salg via google - Jeg er OBS på SEO og vigtigheden af at blive "ven" med google - en jungel som jeg glæder mig til at lære bedre at kende ;-)

Er der andre med webshop som måske vil dele hvad der har virket for jer i forhold til at fange målgruppen og få salg - evt. lidt om hvor lang tid det har taget at få en fornuftig omsætning?

Mvh. Nanna 

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Teknisk ser det fint ud, jeg får dog lidt fornemelsen af at jeg er trådt indenfor hos mormor, men jeg tvivler også på at jeg er i din målgruppe.

Jeg kunne godt savne at dine billeder var samme stil, så alle dine ting enten lå på et bord eller andet, eller var fritlagte, personligt syntes jeg det ser uprofessionelt ud med at billede af noget på et bord, hvis det ikke er "anrettet!, når så noget andet er fritlagt, uden forstyrrende elementer.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Først og fremmest vil jeg sige din webshop er fin. Det er markedsføringen, der er det essentielle og vigtige for din succes (i kombination med brugervenlig shop - selvfølgelig). Men som sagt er du OK med din shop, så du bør lige pt. fokusere på online markedsføring.

Hertil jeg vil forslå dig, at du får sat en AdWords konto op, der kører på de basale nøgleord, som din webshop udbyder. Derefter bruger du en uges tid på at læse godt og grundigt op på Facebook annoncering (deres algoritmer, det der virker og ikke virker osv.). Så vil du efterfølgende have en AdWords konto der kører fast med muligvis 100 daglige besøgende, og 2 daglige køb. På den anden side har du Facebook til at skrue op og ned på konstant.

Prøv det af. Giv det et skud! (også læs lige "Sådan sælger du mere med kundeservice")

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Et førstehåndsindtryk af forsiden: nu sidder jeg og ser shoppen på en 1680 x 1050 skærm og kan se logo, slider og toppen (men ikke teksten) på de tre felter nedenunder, Og jeg har faktisk svært ved at se ved første blik præcist hvad du sælger.

Jeg ville foreslå at gøre feltet over slideren + logoet mindre, måske skrive 'møbler og brugskunst' synligt øverst på siden og lade de første to-tre slides handle om dine kerneprodukter.

En detalje: 'loppefund' link (midterste af de tre billeder lige under banner) fører til en side-ikke-fundet...

Held og lykke med shoppen herfra :)

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for jeres feedback - det er rart med input fra nogen der ser shoppen med "friske øjne". Og heldigt at du spottede den med "loppefund" Lone, har vist overset den i farten. Indifferent

Jeg skal helt sikkert igang med Adwords, og vil læse artiklen i linket :-) tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)