Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste reklame?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ny webshop jeg skal have bragt ud til hele Danmark! Jeg har en anden webshop hvor jeg primært har brugt Facebook da det er mere lokalt og det har virket rigtig godt, har også brugt mange penge på radio og avis annoncer som jeg dog ikke føler har givet noget for pengene. Jeg overvejer derfor nu om jeg skal bruge Facebook til min nye side eller om der findes noget bedre? Min hjemmeside er en wordpress(woocommerce) hvis det gør nogen forskel? Jeg er ikke så meget inde i hjemmesider og vil helst fokusere på selve webshoppen og lade andre styre det andet.
Så hvad anbefaler i man skal gøre for at få ens side bredt ud til resten af Danmarks befolkning?
PS: der sælges mest drenge og herre tøj

Mvh simon

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. Smile

Det, der er anbefalelsesværdigt i din situation, afhænger jo af mange ting; budget, mål, målgruppe mv. Og du spiller på et marked, som er super konkurrencepræget. Fx står Zalando, som jo sælger tøj, for hele 2,6% af ehandel i Danmark. 2,6%!

At gå ud og købe Adwords-klik på ord som "tøj" er derfor helt ude af spil, hvis du spørger mig. Her kan klikprisen NEMT være +30 kroner, hvorfor du altså skal have en vanvittig konverteringsrate og en ligeså vanvittig avance. Men der er dog stadig muligheder. Du kan helt sikkert finde nogle long-tail søgeord, hvor du kan løbe klik billigere. Det kunne fx være "drengetøj efterår" eller lign. (det var blot et eksempel). 

Brug Facebook-annoncering!

Facebook-annoncering kan ligeså være et fremragende redskab. Især retarget-ing funktionen får vi rigtig gode resultater ud af. Det gør, at du får "mere ud af dine besøgende," eftersom du kan ramme dem igen og igen og igen og.... (beklager for Nephew-referencen; kunne ikke la´ være [;-)] ). 

Og når du køber retargeting-kampagner, så annoncerer du mod "lunkne leads" - altså folk, som allerede har vist lidt interessere for dine produkter, eftersom de har besøgt dig. Jeg skal så lige skynde mig at sige, at der er tusindevis af muligheder med retargeting: Folk, der har lagt i kurven, men ikke købt. Folk, der har besøgt dig inden for 7 dage osv.... mulighederne er mange!

Èn ting er den trafikskabende "cold"-annoncering. Men noget andet er at få så meget ud af den trafik, der så kommer. Her har du mange muligheder:

  • Retargeting (er nævnt)
  • E-maiil-indsamlinger til newsletter. 
  • Få folk til at like eller andre bløde konverteringer.

Jeg vil gerne tage en snak med dig omkring dine muligheder, og hvad jeg kan bidrage med. Og så vil jeg hjertens gerne dele yderligere ud af tips - det behøver ikke koste noget. Du kan fange mig her: http://friisonline.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

saymoin:
jeg skal have bragt ud til hele Danmark!

Så håber jeg dælme du har et stor buget ;-)

Der er mange muligheder:

Reklamer på busser / Taxa.

Outdoor reklame: http://www.afajcd.dk/afa-jcdecaux/ 

TV reklame

Div. blade og aviser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)