Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Wordpress Webshop ?.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg har efterhånden læst flere steder at Wordpress webshop ikke er speciel god løsning, hvis man har over 500 produkter og mange kategorier.

Løsningen er tung, og der er en hastighedsproblemer.

Hvad er jeres erfaring, dem af jer der har Wordpress webshop ?. 

- Hvilke udfordringer har i ?.  

- Fx hastighed, loadtid, mobilversion, tablet version osv.

Håber at fra nogen Wordpress Webshop ejer/udvikler :-)

God dag! 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

A.R.:

Hej Aminoer :-)

Jeg har efterhånden læst flere steder at Wordpress webshop ikke er speciel god løsning, hvis man har over 500 produkter og mange kategorier.

Løsningen er tung, og der er en hastighedsproblemer.

Hvad er jeres erfaring, dem af jer der har Wordpress webshop ?. 

- Hvilke udfordringer har i ?.  

- Fx hastighed, loadtid, mobilversion, tablet version osv.

Håber at fra nogen Wordpress Webshop ejer/udvikler :-)

God dag! 

Jeg skiftede fra Shopify til Wordpress fordi jeg manglede nogen funktionaliteter og grundet jeg synes prisen var for høj. Hastighed, loadtid og det andet du skriver er noget man kan arbejde med efter og som er utrolig nemt i wordpress. Så sig endelig til hvis du får brug for hjælp :) 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skiftede væk fra wordpress, netop fordi jeg havde rigtig mange kategorier og planer om rigtig mange varenumre.

Jeg investerede en masse penge i en Dandomain webshop med professionelt design og en masse dyre tilrettelser, men har alene på baggrunden af det skifte til endre pllatform, mere end 3 doblet min månedlige omsætning.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for dit svar.

Er blot nysgerrig nu, har du mange produkter samt kategorier ?.

MVH

Attif

Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg står netop i den situation at jeg har lidt over 200 produkter, der bliver nok tilføjet yderligere 50-100 produkter i år.

Jeg har en løsning som ikke er speciel SEO venlig og derfor ud kig efter nyt system.

Wordpress har alle de funktioner som man ønsker i en shop og ikke mindst utrolig SEO venlig.

Hvad var den største årsag til at du skiftede over til nyt ?. Kunne wordpress ikke håndtere alle de produkter og kategorier ?.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

På det tidspunkt jeg skiftede, kunne det godt håndtere det, emn jeg havde planer om at udvide meget og har det stadig, og jeg ville ikke bruge så meegt tid jeg gjorde på at holde teknikken i orden, når man sidder med wordpress, er der rigtig meget at lave med at optimere på design og teknik, som du ikke har i en hosted løssning.

Jeg prøvede mange forskellige systemer af inden jeg valgte Dandomain, som var de eneste der havde en kategoristruktur er fungerede for min opsætning, men hvis du bare har en standard struktur uden krydsreferencer, så er der mange løsninger til gode priser (DanDomain er en dyr løsning når du er en lille shop)

Kig evt. på shopify eller shoporama (og DanDoman) - prøv deres 14 - 30 dage gratis og leg med det.

Når du har en hosted løsning som ovenstående, så skal du bare drive din forretnig, ikke sidde med det tekniske som du skal i woocommerce.

Og hvis du forventer at udvide med 50% fler eprodukter i år og måske udvide endnu mere næste år, så er det nu du skal finde den rigtige løsning, så du sparer en masse flytte arbejde når du vælger at skifte til et andet system.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet med Woocommerce omhandler primært 'meta data' og wp_postmeta-tabellen der med tiden bliver meget meget stor.

For hver gang du opretter 1 produkt i din Woocommerce bliver der indsat ca. 26 rækker i wp_postmeta-tabellen (lidt afhængig af din installation), så med tiden kan den tabel blive kæmpe.

Jeg vil dog mene at 500 produkter ikke burde være noget problem at håndtere.

Husk på at Wordpress/Woocommerce ikke performer bedre end den hosting du kører din installation på. Så har du din Wordpress kørende på noget billigt uoptimeret shared hosting, så vil din performance stort set altid være dårligere end hvis du vælger noget god og optimeret (gerne Wordpress dedikeret) hosting.

Dernæst, som andre også har skrevet tidligere handler performance langt fra kun om antal produkter men også meget om hvilket tema du bruger, hvor mange plugins du kører med udover Woocommerce og alt i alt hvor optimeret din Wordpress-installation i det hele taget er, (JS, CSS, billeder mv.)

Der kan helt klart være fordele ved at vælge en løsning såsom en Dandomain-shop, men det afhænger meget af dit behov og hvad du vil med din shop.

Held og lykke med at finde en løsning der passer dig bedst :)

Mvh. Lars

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Mediagraphic Mediagraphic Aps Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

A.R.:

Hej Aminoer :-)

Jeg har efterhånden læst flere steder at Wordpress webshop ikke er speciel god løsning, hvis man har over 500 produkter og mange kategorier.

Løsningen er tung, og der er en hastighedsproblemer.

Hvad er jeres erfaring, dem af jer der har Wordpress webshop ?. 

- Hvilke udfordringer har i ?.  

- Fx hastighed, loadtid, mobilversion, tablet version osv.

Håber at fra nogen Wordpress Webshop ejer/udvikler :-)

God dag! 

Hej A.R.

Når man har så mange forskellige produkter i sin webshop er Magento klart at anbefale. 

Jeg har selv haft en Woocommerce (wordpress) webshop og det fungerede fint, men har man over ca. 200 produkter er Magento systemet der klarer opgaven. Det er samtidig enkelt at flytte en eksisterende shop fra f.eks. Woocommerce og Shopify over i Magento. Migrering vil både tage ordrer, kunder, produkter, kategorier, billeder osv. med over i Magento.

Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant, det jeg kan forstå på dig er at der en del optimering/vedligeholdelse af systemet løbende, så det performer optimalt.

Det bekymring har man ikke på de andre systemet, fx DanDomain, der vedligeholder udbyderne det selv løbende ?.

Forsat god dag :-)

Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Problemet med Woocommerce omhandler primært 'meta data' og wp_postmeta-tabellen der med tiden bliver meget meget stor.

For hver gang du opretter 1 produkt i din Woocommerce bliver der indsat ca. 26 rækker i wp_postmeta-tabellen (lidt afhængig af din installation), så med tiden kan den tabel blive kæmpe.

Jeg vil dog mene at 500 produkter ikke burde være noget problem at håndtere.

Husk på at Wordpress/Woocommerce ikke performer bedre end den hosting du kører din installation på. Så har du din Wordpress kørende på noget billigt uoptimeret shared hosting, så vil din performance stort set altid være dårligere end hvis du vælger noget god og optimeret (gerne Wordpress dedikeret) hosting.

Dernæst, som andre også har skrevet tidligere handler performance langt fra kun om antal produkter men også meget om hvilket tema du bruger, hvor mange plugins du kører med udover Woocommerce og alt i alt hvor optimeret din Wordpress-installation i det hele taget er, (JS, CSS, billeder mv.)

Der kan helt klart være fordele ved at vælge en løsning såsom en Dandomain-shop, men det afhænger meget af dit behov og hvad du vil med din shop.

Held og lykke med at finde en løsning der passer dig bedst :)

Hej Lars

Tak for dit rigtig fint input og omkring mit spørgsmål :-)

Det du også er inde på lidt ligesom Rasmus, er at der en del vedligeholdelse af den tekniske del inden den performer ordentligt i forhold til konkurrenterne.

Det issue vil der ikke være ved valg af en anden løsning fx Dandomain, da de løbende sørger for at deres system er up to date ?.   

Jeg er seriøs omkring min shop, desværre valgt jeg en forkert løsning første gang, der gjorde at den bl.a. ikke er speciel SEO venlig, og meget af det skal programmeres hvis man får en ide omkring en ny feature. Jeg er i branchen med modetøj til kvinder, en branche med meget høj konkurrence.

Jeg har lidt over 200 produkter og vil udvide på sigt mere, i år med ca. 50-100 produkter.

Forsat god dag :-)

MVH

Attif

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)