Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop ønsker feedback!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:52

Hej

Ser fin ud-Fint overblik

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 18:45

Tillykke med shoppen!

Du har valgt et marked der allerede er overbooket, så det første jeg leder efter er hvad der adskiller dig fra de andre.
- det har jeg svært ved at finde.

Prøv at se din butik med dine kunders øjne.
Hvorfor skal jeg handle hos dig? Jeg har mange andre muligheder, og der er store brands imellem.

Jeg synes også du skal lade en designer kigge din side efter.
Funktionelt er det jo standard.

Beklager jeg ikke har mere tid lige nu.

Held og lykke fremover!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 18:55

Tak Rommy. Det helt korrekt markedet er overbooket med de produkter jeg har lige nu.
Jeg håber at kunne udvidde sortmentet med tiden så det rent ud sagt bliver alt mellem himmel og jord som er gode elektroniske gaveidéer.
Alt fra en sej helikopter til en supernice mp3 afspiller.

Måske gør det PM Handel lidt dufust i forhold hvad er det egenligt der handles her, men ved den rigtige søgeoptimering ved alle undersider så mon ikke folk finder det de søger og forhåbenligt køber det hos os. - Ellers ved de hvertfald at hos os sælges der alt muligt elektronik eller?. 

Lige p.t. mener jeg min force er mine priser i forhold til andre. 

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 21:06

Virkelig ikke andre af de mange besøgende der har været fra amino som har en kommentar med på vejen?

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:24

Hejsa,

Positivt: Blå farver giver ro, siden er overskuelig.

Andet:

Jeg bryder mig ikke om din "blinkende" banner, jeg tror den sender ét andet signal end du ønsker (Jeg tænker neon, Hjallerup marked osv.) og faktisk også lidt useriøst - både ordlyden og udformningen. Når jeg ser dit logo minder det mig lidt om PacMan.. :) Hvis det er tanken, så lad det evt. afspejle sig på resten af siden / gennem et tema måske (Man ønsker vel et link mellem sit logo og produkterne på den éne eller anden måde).

Ensret billederne - du har nogle meget mørke billeder på dit 4gb og 8gb kort (SD og mini) - falder lidt ud fra resten - tag dem evt. direkte fra producentens hjemmeside.

1000,- kroner for fragtfri levering er meget når din gennemsnitlige pris er 2-300,- pr. produkt? Ellers godt med leveringsomk. i indkøbskurven.

tilføjes:

Link til forsiden via klik på logo.

Som du selv nævner er udvalg en god ting - det mangler du pt.

Håber det hjalp (Er langt fra ekspert, men det er hvad jeg bemærkede).

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 14:31

Tak !, jeg vil give dig ret i det meste.

Faktisk hedder font for de 2 første bogstaver for pacman så du er ikke helt gal på den :o) Tror at jeg vil få en webdesigner på sagen. Ligeledes med det banner i mindten.

Jeg vil desuden prøve at sætte fragtfri ned til 800,-, 

Tak og god weekend Cool

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:57

Hej

Generelt god basis hjemmeside, det giver ro, og kunden er "vant" til sådan et slags layout. Jeg syntes det største problem er, at billederne er meget små på din side. Når man trykker for at forstørre dem, bliver billederne ikke forstørret. Man kan ikke se produktet ordenligt, og så vil jeg som kunde hurtig smutte fra den side. Ellers ser det godt ud, bliver godt når der kommet lidt flere ting på siden.

Mvh René Sørensen
www.personalsales.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:00

Jeg vil da også gerne gi' et par kommentarer/forslag :-)

- Et meget mere synligt slogan, der siger noget om hvorfor jeg skal handle hos dig. Du har sætningen "Billig elektronik og gaveideer", men jeg fik først øje på den, da jeg specifikt ledte efter et slogan på forsiden.

- Jeg forventer at blive taget til siden med "specielle tilbud", når jeg klikker på dit "specielle tilbud"-animerede banner (som jeg iøvrigt synes er super. Det giver siden lidt liv, uden at være overdrevet).

- Nogle større billeder med en mere tydelig tilbudspris i toppen af forsiden. Det er muligt at dine tilbud er gode, men de springer ikke for alvor i øjnene.

- Personligt er jeg ikke så vild med dit logo. Jeg synes det er lige lovlig 80'er-agtigt, og falder ved siden af resten af sidens design - men smag er jo (heldigvis) forskellig.

- Jeg er ikke velbevandret indenfor lyd&billede, men en hurtig googling af et 4 mb sd kort, ser ud til at kunne fås væsentlig billigere end dit tilbud. Jeg har ingen anelse om det er pga. en kvalitetsforskel eller andet - men som "uvidende kunde" ville jeg købe det et andet sted. Da din pris endda er næsten 50% af normalprisen, er jeg tilmed overbevist om, at du bestemt ikke er det billigste sted at handle, og vil nok tvivle på at dine øvrige varer er specielt billige. Igen - hvorfor skal jeg så købe hos dig? (De tre punkter i banneret er efter min mening ikke nok - det gælder for de fleste forretninger idag)

- Gode produktbeskrivelser. Dejligt med mere end et billede på nogle af produkterne, og beskrivelserne virker grundige og overskuelige.

- Nærmest ved et tilfælde faldt jeg over dine digitale fotorammer - dem ville jeg bestemt vise på forsiden - det er en super gaveidé!

In short: pæn, funktionel side - men der mangler blikfang og et klart signal om hvad der skiller "PMHandel" ud fra mængden.

Håber du kan bruge kritikken konstruktivt.

Held & lykke med det :-)

:-) Mira

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 06:17

Tak Mira for den gode feedback !
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)