Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce eller Opencart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Kronjyllands Hardballbane I/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er ved at bringe min butik på internettet og feltet er snævret ind til disse to.
Jeg er dog kraftigt i tvivl om, hvilken der vil passe mine behov bedst.

Webshoppen kommer til at have omkring 100-200 produkter men vil udvide løbende - og det er i mange kategorier.

Kundeservice er nøgleordet, og det skal webshoppen også ulme af. Der vil være råd og veljledninger til produktkategorierne, beskrivelser af producenterne osv.

At der kan tilbydes en god, stabil og easy to access livechat er essentiel - og gerne en med video mulighed!

Tanken er at køre via PayPal til at starte med. Produkterne kommer i mange forskellige størrelser og vægtklasser og fragten kan derfor variere - det er vigtigt at siden kan håndtere dette.
Kunderne skal også kunne vælge mellem flere forskellige forsendelsesløsninger.

Jeg ved ikke om det kommer an på template, men det skal være meget let tilgængeligt fra mobilen!


Der vil ikke komme flere webshops tilknyttet og der vil heller ikke blive tilknyttet en decideret hjemmeskide eller blog.

Skyd løs pros/cons! :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en bestemt grund til, at du kun vil vælge mellem WooCommerce eller Opencart?

Hvad med Magento, Prestashop eller Drupal Commerce? Du kan prøve at kigge på de online demoer der findes og vælge ud fra, hvad du synes der virker bedst og derefter ud fra dit budget.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg kan varmt slå på tromme for WooCommerce, hvorigennem vi i dag har leveret +200 webshop-løsninger til vores kunder de seneste 3 år. Da WooCommerce er baseret på det fantastiske WordPress-netværk, så er dette CMS uden tvivl ét af de mest fremtidsikre. Endvidere kan du kommer i gang med et overkommeligt start budget. 

For at hjælpe dig konkret videre, så vil jeg super gerne tage en uforpligtende telefonisk samtale med dig. Her kan vi drøfte fordelene / ulemperne ved en WooCommerce løsning. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinfo. Så giver jeg dig et kald :-) 

Du er i mellemtiden velkommen til at snuse lidt til vores egen WooCommerce-løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop 

Lad mig høre fra dig. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)