Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får du tid til din hjemmeside/webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Målgruppen for det her spm. er dig der ikke har budget til at have nogen løbende til at passe dit website/webshop, producere content til det og markedsføre din business online.

Spørgsmålet er: Hvad gør du for mest effektivt at bruge din tid og energi til online-delen af din virksomhed, når alt det andet - bogføring, salg, kundemøder, osv. - også skal passes?

Min motivation: Jeg har mange kunder som jeg laver et site eller en webshop for, og så går det i stå. Wordpress bliver ikke opdateret. Der kommer ikke nye sider, når behovet er der. Der bliver ikke rettet fejl på gamle sider. Der bliver ikke skrevet noget til bloggen, til sociale medier, osv.

Jeg kunne godt tænke mig at rådgive mine egne kunder for hvordan de, med udgangspunkt i deres ressourcer (tid/penge/viden) mest optimalt klarer online-delen selv af deres virksomhed, og i første omgang bare blogge om det - gerne med udgangspunkt i nogle cases. 

Håber at høre nogle erfaringer/inputs fra jer.



Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Kristiansen:

Spørgsmålet er: Hvad gør du for mest effektivt at bruge din tid og energi til online-delen af din virksomhed, når alt det andet - bogføring, salg, kundemøder, osv. - også skal passes?

Vil sige jeg har frigivet en del tid efter jeg automatisk fik oprettet og sendt fakturaer videre til mit Dinero Pro abonnement igennem storebuddy.

Så efter en ordre og når pengene er landet på kontoen er det bare ind på dinero og godkende betalingen. Og mere er der ikke i det. Super nemt.

Kim

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om mit svar kan bruges da jeg endnu ikke er gået igang med min webshop endnu. Men jeg har to ting jeg har tænkt mig at gøre, som kan være med til at gøre det nemmere for en selv i det lange løb:

1. Jeg laver en detaljeret SoMe markedsføringsplan som indeholder alle de opslag (inkl. hvad der skal stå i opslagene,) konkurrencer og reklamer der skal køre på hhv. FaceBook, IG og LinkedIn. Jeg vil bestræbe mig på at lave planen så lang som mulig, så det er nemt at plotte de forskellige billeder og opslag ind på de dage det skal gøres. Hvilket i mit tilfælde forhåbentlig bliver min. hver anden dag.

2. Derudover vil jeg lave en ugeplan hvor b.la. markedsføring og optimering af webshop skal skemalægges. Der skal selvfølgelig nok være dage hvor ugeplanen skrider, men så ved man selv hvad der mangler at blive gjort, og man har et overblik over hvad der kunne trænge til lidt opmærksomhed

Jeg elsker skema og planer, hvorfor jeg tænker at gøre det sådan. Der er selvfølgelig folk der arbejder bedst uden, men hvis man har svært ved at få tingene gjort, tænker jeg det kan være en god ting med noget fremadrettet planlægning :o)

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone, det er nok et ret centralt punkt du sætter fingeren på der: Holdning til organisering. Det er meget forskelligt hvordan den er for os hver især. Jeg har faktisk lige blogget om netop holdning til organisering af ens bizz, inden jeg læste dit svar. To sjæle, samme tanke. :-)

Men hvorom alting er, der er selvfølgelig også hele aspektet i hvor meget man har viljen til at udføre sine planer, eller om man bare er en af dem der konstant skriver ting ind i kalenderen men flytter dem. 

Det er i virkeligheden et emne med ret mange facetter, jo mere jeg tænker over det!

Tak for jeres input - so far.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)