Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance bogføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kender en som overvejer at starte op som freelance indenfor bogføring, men som er usikker om der er marked nok for det. Vil derfor høre om jeres mening, om der er et marked indenfor det? Jeg mener jo at alle skal have bogført, men hvor almindeligt er det at gøre det selv, eller vil mange benytte sig af en der bogføre for ens virksomhed? Vi snakker selvfølgelig mindre virksomheder.

Ser frem til nogle spændende svar jeg kan give videre :)

Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:53

Hej

Jeg tror helt bestemt, at for en person der har beskærtiget sig med bogholderi på et vist niveau, der er et marked for at starte op. Det som man skal overveje er om der evt. er flere i området der leverer samme ydelse.

Jeg startede i en lille by for ca. 8 år siden. Der gik ikke andet end 3 til 4 måneder så havde jeg nok at lave. I dag er vi en del flere der gør det, og jeg har den opfattelse at de har nok at lave. Det sværeste er nok lige at få begyndt, for når først man er i gang så kommer henvendelserne af sig selv via mund til mund metode.

Når først de små selvstændige har prøvet og have en til at lave det finder de ud af, at den tid som bogholderen bruger, kan de anvende til noget andet som giver en indtjening, og vil absolut ikke til at lave det selv igen.

Bogholderen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:07

Helt sikkert. Der er da flere af mine kunder/revisionsfirmaer som har samarbejde med en eller flere bogholdere hvor de kan koncentrere sig om det de de er bedst til nemlig at lave regnskab & revision   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)