Jeg har gennem nogen år været tilfreds kunde ved chosting... |
Kontakt nu deres support i stedet for det her, og luft dine frustrationer på Trustpilot eller Facebook...
God mandag
Jeg har gennem nogen år været tilfreds kunde ved chosting... |
Kontakt nu deres support i stedet for det her, og luft dine frustrationer på Trustpilot eller Facebook... God mandag |
det har jeg gjort... hver evigt eneste gang..... med antallet af nede gange... så ser det jo ikke rigtigt ud som om det virker:) |
alt fra 5-10 minutter til 1-2-3-4 timer af gangen.... |
hold kæft det kører for dem |
Når jeg forsøger at besøge din hjemmeside, redirecter den til https og kommer med en advarsel. Sikkert fordi du ikke har et ssl-certificat installeret. |
Fungerer fint for mig med at besøge siden. Jeg har ondt af altimomoler.dk som oplever de omtalte problemer. Jeg ville da også sidde og tælle patroner... :-) Prøv at skrive på Facebook. Det plejer at hjælpe... |
det hele er som det skal være..... ikke mig der laver siden. men ved ham der gør det har fuldt ud styr på det... samtidig er dette her ikke fejl der kommet når han har lavet noget... |
Altså jeg må altså indrømme at jeg ser ikke noget problem i at Altimobiler.dk har skrevet her. Han skriver at Chosting kører langsom, og han spørger om der er andre der oplever det samme. Jeg kan fortælle at jeg oplever det samme. F.eks. vil jeg mene det er guld værd for andre der har lyst til at vælge Chosting, som så ser disse debatter. Jeg mener ikke det er at "hænge" firmaet ud med negativt omtale, jeg mener det er nødvendigt for at der ikke er flere folk der bliver snydt. Som et eksempel har vi lige nu alle vores sider nede, og har haft siden klokken 10 ca. Det er sku pinligt en fredag formiddag, og de svarer ikke rigtig på deres "support" |
Få en gratis analyse fra SurfSmart