Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale eller ikke...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi (QuickPay) har efterhånden mange merchants som ikke har Nets som indløser, men f.eks. kun Teller, Swedbank, Clearhaus osv. Jeg ville regne på det, hvad som kan betale sig og tage beslutningen ud fra det.

Tilmeldt 17. May 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Sandgren Petersen:

Vi (QuickPay) har efterhånden mange merchants som ikke har Nets som indløser, men f.eks. kun Teller, Swedbank, Clearhaus osv. Jeg ville regne på det, hvad som kan betale sig og tage beslutningen ud fra det.

Det betyder så at jeres kunder ikke må anvende Dankort-logoet på deres side.

Regnestykket er ikke helt let.
En ting er mistet omsætning fordi man ikke kan modtage "rene" Dankort, dem er der ikke mange af, så det er til at overse. Noget helt andet er den troværdighed der ligger i at skilte med et Dankort-logo, som en anden i tråden påpegede har det bestemt en væsentlig betydning, hvis man henvender sig til danske kunder.

Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke givet at, man mister omsætning, hvis man ikke modtager "rent" Dankort (Nets). De fleste, der ejer et "rent" Dankort har det som regel som et ekstra hævekort. Det er mere almindeligt, at forskellige fysiske forretninger og handel via internet foregår med Visa- og/eller Master-Card uden at tilbyde at tage imod det "gamle rene" Dankort. Vi hos Bizsys Online kassesystemer anbefaler ofte vores kunder at have indløsningsaftale hos Altapay.

Se mere om billig indløsningsaftale her: http://bizsys.dk/ 

Smile 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan66:
Regnestykket er ikke helt let.

Regnestykket er vel rimeligt nemt.

Når man når over en hvis omsætning kan det bedst betale sig at få en aftale med Nets, da gebyret pr. transaktion er mindre, og vil opveje den årlige afgift på 1.000 kr.

Beløbet vil afhænge af størrelen på den gennemsnitlige transaktion, men ligger man over er det en no-brainer. Er man under kan man indregne de ting du nævner som øget troværdighed, og så vurdere om det er det værd.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 17. May 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Allan66:
Regnestykket er ikke helt let.

Regnestykket er vel rimeligt nemt.

Når man når over en hvis omsætning kan det bedst betale sig at få en aftale med Nets, da gebyret pr. transaktion er mindre, og vil opveje den årlige afgift på 1.000 kr.

Beløbet vil afhænge af størrelen på den gennemsnitlige transaktion, men ligger man over er det en no-brainer. Er man under kan man indregne de ting du nævner som øget troværdighed, og så vurdere om det er det værd.

Når jeg siger at regnestykket ikke er helt let, er det fordi det er svært at regne ud hvor meget omsætning man mister ved ikke at kunne vise et Dankort-logo på siden, som man ikke må når man ikke har en indløsningsaftele med Nets.
Kunder med VISA/Dankort kan ganske vist stadig betale med VISA-delen af deres kort, men der ligger en del tillid i at shoppen viser et Dankort-logo og det signalere at man handler i en dansk shop.
Kan ikke se at det har noget med "no-brainer" at gøre, som du så smukt udtrykker det.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den del - hvad man mister er ikke let nej. Man kan starte med at sige 5% som svarer til de som kun har rent dankort. Hvor mange andre er vanskeligt. Jeg ser det klart som en fordel at en butik har klaret krav til nets f.eks. og kort beskrevet sker jo ca 80% af al dansk online handel via nets (4 ud af 5)

Start i alle fald med at se hvor meget dyrere det måtte være for dig at vælge dankort hvis du er en lille shop - og er det næste break even, så gir det sig selv med dankort delen

Du har sikkert fået www.kortgebyr.dk til at teste egne priser og antal med og uden flueben i dankort

Nets er i øvrigt blevet klart hurtigere i godkendelsesproseduren efter de nyere eksemler jeg har hørt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)