Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er de her igen - De Finske Visitkort ®

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ca. 14 dage kører vi endnu en omgang af vores "berygtede" kvalitets visitkort - de Finske Visitkort ®.  Big Smile.

Som altid kører vi disse kort i en pulje, hvor vi samler ca. 50 forskellige kort sammen og trykker dem som om de var ét stort job.

Vi har stadig nogle ledige pladser i puljen, så såfremt du er interesseret i at få nogle kort med, så send mig endelig en email på
jesper snabelA mediamouse.dk . Vi har pt. omkring 8 ledige pladser (én plads = 250 kort), så det er altså først-til-mølle-princippet som gælder.
Du behøver ikke at aflevere layout til kortene med det samme, men kan godt booke pladsen og så levere layoutet til den senere deadline.

Prisen på visitkortene er de sædvanlige 500 kr. for tryk af ét sæt á 250 ens visitkort. Prisen er eksklusiv moms og eventuelt fragt. Den tager udgangspunkt i at vi modtager layoutet i digitalt format (f.eks. PDF). Såfremt du gerne vil have nogle af disse visitkort, men ikke selv kan lave et layout, så kan jeg godt give dig en god pris til dig på dette.

Til dem som ikke kender de Finske Visitkort, så kan der læses bl.a. om hvorfor kortene hedder som de gør hér:
http://www.amino.dk/forums/t/4738.aspx

http://www.amino.dk/forums/t/8579.aspx
http://www.amino.dk/forums/p/6387/57817.aspx#57817

En ting er at læse om dem, men jeg sender også gerne et eksempel på et af de Finske Visitkort vi tidligere har trykt, hvis du sender mig en email med din adresse, eller smider et indlæg i denne tråd.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Jeg er helt klart interesseret i nogle prøver af disse visitkort, du kan sende dem til:

Christian Jessen

Degnesvinget 64

4100 Ringsted

Jeg skal muligvis bruge 2-3 stakke á 250. 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:21

Aarrgh! Hvor lang tid har jeg? Jeg mangler lige et enkelt telefonnummer, og det trækker ud med at kunne få klar besked fra teleselskabet. Jeg vil være HELT sikker på at de kan levere før jeg begynder at 'skilte' med det. 

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:36

Du må da gerne sende prøver til

NetCop.dk

Storgårdsvej 6

4690 Haslev

mvh

Johnny Petersen

www.netcop.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:31

Jeg er helt klart interesseret i 500 stk, er det for sent ??

vh.

Michael

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:03

Jeg vil meget gerne have prøver til:

Jonas Bjarkow

Krudttårnsvej 27, st. tv

2791 Dragør

På forhånd tak!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:34

Michael,

Det er desværre for sent Sad. Lige nu ligger trykarkene og tørrer så de kan få lak og sendes ud til de forskellige modtagere i slutningen af denne uge.

Før i tiden gjorde vi det, at vi åbnede en pulje og så kunne folk så melde ind på pladser i den. Dem som ikke nåede med kunne komme på en vente-liste og derved få første prioritet på at booke en plads næste gang.

Det er nu lavet om, således at der konstant er en "aktiv" pulje. Hvornår puljen køres er ganske enkelt afhængig af hvornår den er fyldt.
Jo hurtigere den bliver fyldt, desto kortere ventetid er der. Jeg vil dog tilføje at pt. regner vi med at der går imellem 1½ til 2 måneder før vi kører næste pulje. Men det kan sagtens være at det er om kortere tid, hvis der pludselig er nogen som snupper en større mængde pladser.

Jonas >> Der er nogle prøver på vej til dig med posten Smile.

/Jesper

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:39

ok, takker´- vil du sætte mig på venteliste ?

Gider du sende et eksempel afsted til mig også ?  Hvordan skal du have repro materialet ?

Min Adresse er:

LanSoft A/S, Kohavevej 3C, 2950 Vedbæk

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:50

Jeg elsker mine finske visitkort - og jeg er har ingen økonomiske interesser i Jespers forretning.

Når jeg afleverer dem, bliver der nikket anerkendende, så de er klart medvirkende til at potentielle kunder lettere husker mig.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

Jeg kunne også godt tænkte mig at se et eksemple på jeres kort. Ved ikke om i kan sende dem til England?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)