Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken kompensation får butikker med en GLS PakkeShop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg dagligt belemrede min lille lokale købmand/GLS PakkeShop med 20-30 pakker., over længere tid Det søde ægtepar som driver butikken er altid smilende og hjælpsomme, men jeg kan ikke undgå at få lidt dårlig samvittighed. Får en PakkeShop nogen form for kompensation pr. pakke som sendes via dem, eller er der snak om at dette er en del af det de må akseptere, for å kunne have en PakkeShop? 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

De får penge for de pakker der passerer i shoppen. Men det er ikke noget de bliver rige af. Måske er der penge til basser hver week-end. 

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Det er jo en del af aftalen.

// Lars

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke en mulighed at få GLS til at afhente pakkerne ved dig?

- Det gør de hos mig, også når der kun er 1 pakke.

Jeg betaler ikke for afhentningen.

Vi er en ny webshop, og forventer at komme op på 1500 - 2000 pakker årligt)

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har hørt lidt i krogene at sådanne pakke shopper måske bliver omregnet mellem 5 - 7 kr per pakke. De bliver ikke rige af det, men mon ikke de er glade for at få dine pakker igennem deres butik ;-)

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke også den enkelte pakkeshop går ind i sådan en aftale med en forhåbning om, at ind- og udlevering af pakker skaber lidt mersalg fra tid til anden.

Det siger sig selv, at der ikke kan være mange kroner til den enkelte pakkeshop, når den samlede levering koster f.eks. 29 kr.

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en snak med GLS om det.

GLS sparer faktisk penge ved selv at afhente hos dig. Som de andre også beskriver, betaler de penge til de små købmænd, som håndtere pakkerne.

Da vi i sin tid lavede aftale med GLS, ville de meget gerne have lov til at hente pakkerne på vores adresse. Det skulle vi selvfølgelig ikke betale ekstra for. Men det hele kommer nok lidt an på situationen :-)

Mvh Martin

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har et arbejde, ved siden af eget firma.
Der hvor jeg arbejder har vi udlevering af pakker fra Bring, DAO og GLS.
Som andre skriver, får pakkeshoppen lidt for hver pakker. Nemlig som der er en der skriver, ca 5 kroner pr pakke.
Ja alle butikker håber på lidt mersalg ved det. Men hvis det ligner der hvor jeg er, er det yderst begrænset

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)