Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beregning af overskud?!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar - jeg føler dog ikke jeg har fået besvaret mit spørgsmål - ellers er jeg bare tungnem! ;-)

Jeg vil gerne beregne, hvad jeg tjener i overskud pr. solgte cap.

Jeg vedlægger en faktura ved hver Cap, bruger en kasse til at fragte den i, blæk til at printe designet på cap'en osv.

Så mit spørgsmål lyder, skal jeg beregne, hvad hvert ark A4 papir koster (faktura sedlen), hvad hvert print koster?, hvad hver kasse osv koster for at få alle mine udgifter?
Jeg synes bare det virker som meget arbejde, hvis jeg eksempelvis har købt en pakke A4 papir med 500 ark i, en lille pakke klips med 1.000 stk i osv. og skal regne hvad HVERT stk koster, da jeg kun bruger et stk. per salg :-)

Mine købsfakturaer er alle inkl. dansk moms.

Håber det gav lidt mening.

igen rigtig mange tak for, at i gider at svare :-)

Mvh

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:23

Jeg regner ikke småting med på den måde du tænker på at gøre det. Altså regne prisen ud på eet stykke papir, een klips, een pose osv. Det kommer med i det samlet beløb når året er gået og ikke ved hver handel. Jeg regner ud hvad mit overskud er på varen når jeg sælger den, og ikke alle de andre ting ved siden af.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46628
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:55

Lauron:
Så mit spørgsmål lyder, skal jeg beregne, hvad hvert ark A4 papir koster (faktura sedlen), hvad hvert print koster?, hvad hver kasse osv koster for at få alle mine udgifter?
Jeg synes bare det virker som meget arbejde, hvis jeg eksempelvis har købt en pakke A4 papir med 500 ark i, en lille pakke klips med 1.000 stk i osv. og skal regne hvad HVERT stk koster, da jeg kun bruger et stk. per salg :-)
kort og godt ja - hvis du vil vide den præcise fortjeneste skal du starte med at regne prisen uden moms for hver del element ud

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)