Hjælp til ny side! - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd "

Hjælp til ny side!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 37
Fra København
Tilmeldt 25. apr 17
Indlæg ialt: 7

Skrevet 25-04-2017 kl. 15:13

Jeg har netop lavet min første hjemmeside og mangler hjælp til at få den optimeret så meget som muligt.
Er der mon nogen der vil hjælpe?

Www.solomusiker-Vestergaard.dk

På forhånd mange tak!

Amino-karma 656
Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. jan 13
Indlæg ialt: 170
Amino Plus
Steen M. N.
Fra Seo Service
Skrevet 25-04-2017 kl. 19:54

Hej Mikkel,

Jeg vil gerne tage et kig på din hjemmeside - send mig lige pm på "info@seo-sem.dk".

Amino-karma 11.333
Tilmeldt 2. jul 08
Indlæg ialt: 2.765

Anders S
Skrevet 25-04-2017 kl. 20:02

Hej

En go regel er ikke at have musik som starter automatisk naar man kommer ind paa en side.  DE fleset har deres laptop / pc til at staa paa max volume og man for et chock naar musik starter. Og ikke saa fedt hvis man sidder paa kontoret heller

Amino-karma 17
Fra Lunderskov
Tilmeldt 25. apr 17
Indlæg ialt: 5

Benjamin
Fra SEO-service
Skrevet 26-04-2017 kl. 11:34

Siden ser som sådan fin ud, kun nogle enkelte fejl - Men ja, lyden skal slåes fra på forsiden, det er generende og hvis folk er interesseret i at se og høre videoen, så skal de nok selv slå lyden til. ;-) 

Linkprofilen er så svag som den kan være, hvilket er klart, når siden er ny. Det kan tage tid at bygge den op.

Der er bestemt et stort potentiale i din branche, som nok skal udpenslet mere end det du har gjort på siden indtil videre. 

Men altså, overordnet en fin hjemmeside, thumbs up! :-)

Du er velkommen til at skrive, kan sikkert give dig et par tips og tricks. benjamin@seo-service.dk

Amino-karma 8.298
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. mar 14
Indlæg ialt: 2.152
Amino Plus

Hej Mikkel 

Jeg synes som udgangspunkt sin hjemmesiden virker meget overskuelig og generelt tiltalende. Dog ser jeg også visse forbedringsmuligheder i den strukturelle opbygning, samt det visuelle. 

Du er meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, såfremt du ønsker et par professionelle indspark - samt evt. lidt assistance i denne forbindelse :-) 

Se video: Sådan 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :