Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du investere i ejendom.. evt. gennem KONCENTON eller kender du noget bedre ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Nogen der kender til dette projekt http://www.koncenton.com/projekter/metropol-ejendomme-ii

Det lyder nærmest for godt til at være sandt og så skal bør man vel tænke sig om en ekstra gang ! 

Nogen der kender til KONCENTON - evt erfaringer, godt og skidt..? det ville være trist at smide op imod en million og her efter går hele molevitten konkurs

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En gennemsnitlig forretning på den investerede (passive) kapital(gearede) på 9% er ikke for godt til at være sandt. Det er mere eller mindre middelmådig ROI

God fornøjelse med det

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback til Gymnasielæren.. 9% pr år synes attraktiv. 

hvad med investerings risiko, som de selv giver udtryk for er risici lav, hvilket man også må gå ud fra så længe boligmarkedet vil være opadgående.. men er der ikke andre risici ved at bruge et investerings firma til at købe sig ind på boligmarkedet? 

og måske endnu mere interessant, hvor eller hvordan kan man tjekke nævnte investeringsfirma Koncenton? 

pft.

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er for mange ubekendte i deres prospekter:

1) Hvad sker der med ens ejerandel hvis man ikke kan finde købere (exitmulighed ved tilbagesalg koster nok kassen)

2) Hvor meget er fee til administrator/Koncenton?

3) Hvad sker der med afkastet når lånet skal refinansieres (typisk F5 eller F10 lån)

4) Hvem er de andre investorer og hvad er deres krav? Du har intet at skulle have sagt...

5) Hvordan ser de juridiske aftaler bag (hvordan er banken, investorer, Koncenton stillet)?

6) Ejendommene som der investeres i er typisk ældre ejendomme underlagt krav til lejeniveau. Du har ingen ide om ejendommene skal have noget tag eller totalrenoveres.

7) Hvad sker der om 10 år og priserne ligger 10% lavere end i dag. Hvis gearingen er høj, kan du risikere at miste hele din investering eller værre.

Jeg vil aldrig investere i noget som andre administrerer.

 

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke Koncenton, har læs prospekte,t men det er de samme folk som står bag Obton og dem kan jeg bestemt ikke anbefale, deres budgetter holder sjældent vand og de lover meget mere end hvad de kan holde. Er desværre investor hos dem.

En anden mulighed er Protica det ser pænt ud, men jeg har ikke investeret hos dem så mit kendskab er begrænset.

Der er også Bluecapital, det er dog k/s men dem kan jeg klart anbefale deres budgetter plejer at holde vand og de har godt styr på deres administration, jeg har investeret gennem dem flere gange og det er gået langt bedre en forventet.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Leocat - gode pointer! Alt for mange ubekendte til at involvere sig.. tak for input. 

@ Kpt - lige præcis hvad jeg søgte af information.. kan ikke lide at høre at samme folk har stået bag et andet firma, som du ikke engang kan give en anbefaling med på vejen. Mine alarmklokker ringer når samme folk skifter firmanavn. 

Hvordan med afkast - er det sansynligt, ved lav risiko, at få et afkast op imod 10% hos eksempelvis Bluecapital? og så frem du har investeret hos dem flere gange.. det er muligt med mindre indskud over en kortere periode (det kan jeg selvfølgelig selv undersøge:)?

Mvh.  

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring Obton/Koncenton så er Obton solenergi og Koncenton er ejendomme så det kan være at det er grunden til at de ændrede navnet, men folkene er de samme.

Omkring afkastet hos Bluecapital, så er ejendomme jo ikke noget man investere i over en kort periode, indskuddene har for mig ligget mellem 325k & 398k. Det  er ofte muligt at få finansieret sit indskud, men prøv at snakke med dem, Martin kibsgaard (direktør) har virkeligt godt styr på det. Budgetterne er blevet overholdt eller overgået.

Det der er vigtigt omkring afkast er ikke hvad udbyder lover, men hvad de holder, og bluecapital har holdt hvad de lover og for mig har det er meget stor betydning.

Troværdighed er meget vigtigt.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
@ Kpt. Nu kender vi ikke hinanden og der er ikke meget information at hente på dig;) men jeg siger tak for feedback til mine spørgsmål og vil tage kontakt til Bluecapital, har tjekket deres web side. Om det så går hen og bliver til noget vil tiden vise. Mvh.

http://www.mwcreation.net

Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på solop.dk

Tilmeldt 31. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg tænker selv på at investere I same project. Endte du med at investere I det?

Har du fået mere information siden da?

Hvad var det som gjorde, at du besluttede at gøre det eller lade være?

Hvis der er andre, som har yderligere information hører jeg meget gerne fra jer.

Med venlig hilsen,

Brejning

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)