Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal lave min nye webshop??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jydebyg:

Nej peder der er ikke specielle krav, det skal være det rigtige og det jeg har brug for værken mere eller mindre.

Jeg har talt med en bekendt og han gav 75,000 for en shop som han selv lavede helt om efter 6 mdr. og det er ikke min hensigt, det er at spilde penge som kunne være bedre brugt. 

Det har du naturligvis ret i, det gør jo ligemeget hvor billigt et produkt er, hvis det ikke kan bruges så har det været for dyrt.

Har du fået lavet en kravsspecifikation? Hvis du sender mig din mailadresse, kan jeg prøve at sende dig en funktionalitetsliste på en temmeligt omfattende shop som vi kan sælge, inc. design, til 30.000 Kr. Dertil ville så komme udgifter til SEO samt at der nok skulle laves nogle tilrettelser før den kunne dække præcist dit behov. Men jeg er stadig ret sikker på at det kunne holdes væsentlig under de 90k.

Vi har desværre ikke en demoshop oppe at køre (vi har simpelthen for travlt til at lave noget som helst, indtil udgangen af marts) men du kan kigge forbi vores kontor og få en præsentation af systemet, hvis det skulle have interesse (og du ikke har alt for travlt). 

Hvis du skulle være interesseret eller andet så kan jeg fanges på psj@taketwo.dk

Mvh Peder 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Hej Lars

Har du mulighed for lige at kontakte mig, jeg har lige nogle enkelte spørgsmål til de opgaver der er forbåndet med dit tilbud.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:40

Jeg tilbyder webshops i unikt design fra 8000,- hvis du selv indtaster tekst indhold og opretter produkter og hvis det er noget jeg skal klare er det på simpel timefakturering.

Jeg giver gerne et konkrekt tilbud på opgaven - send en mail til email@redweb.dk så sender jeg et tilbud retur.

Ps. vi når aldrig op i 90.000 kroners niveauet med mindre du skal have oprettet over 1000 produkter og jeg skal gøre det.

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:41

Hej Jydebyg,

Jeg er ret sikker på at jeg vil kunne levere det du efterspørger langt, langt billigere end de 90.000 du er blevet tilbudt.

Send mig evt. en mail på peteragholmstrand@hotmail.com.

Venlig hilsen
Peter

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:29

jydebyg:

Jeg håber der kommer en masse spændene svar

Prøv at kontakte http://www.deluxemedia.dk

Dem kan jeg varmt anbefale :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)