|
Hej med jer derude! Jeg er ikke så skarp til opsætning, design osv. så jeg har haft et møde med et firma der kan det der halløj med at lave webshop`s, de skrev en masse ting op på en tavle om opbygning, tekst,udseende osv. det virkede meget troværdigt og jeg har da osse helt tiltro til dem, jeg har dog ikke endnu accepteret deres tilbud, da jeg lige ville prøve at lufte det her! Tilbudet var på ca. kr.90.000,00 plus moms og jeg ved ikke om det er dyrt det er iværtfald mange penge. Dandomain`s shop er lige nu mit foretrukne valg og så vil jeg gerne bruge et firma der ligger i nærheden af Århus så man har mulighed for at holde et møde i ny og næ uden at skal tage en hel dag fri. Jeg håber der kommer en masse spændene svar Mvh Lars |
Om 90.000 er dyrt afhænger jo fuldstændig af, om du forventer at kunne tjene dem ind igen over en årrække.
Jeg bruger selv GoldenPlanet's OpenBizBox løsning p.t., men er på vej over på Joomla (open source CMS system), hvortil du kan købe en lang række superprofessionelle designs for få hundrede kroner. Den nye butik er dog ikke færdig endnu og jeg har endnu ikke lavet alle de ting, som jeg gerne vil have deri, men grunddesignet er på plads. Jeg forventer at bruge under 2.000,- på hele skiftet excl. en masse arbejdstimer.
Du er velkommen til at kontakte mig direkte, hvis du mener at være inspireret af ovenstående. Så skal jeg give dig nogle links, som du kan studere nærmere.
Venlig hilsen
Ole
Bliv gratis medlem