Det har du naturligvis ret i, det gør jo ligemeget hvor billigt et produkt er, hvis det ikke kan bruges så har det været for dyrt. Har du fået lavet en kravsspecifikation? Hvis du sender mig din mailadresse, kan jeg prøve at sende dig en funktionalitetsliste på en temmeligt omfattende shop som vi kan sælge, inc. design, til 30.000 Kr. Dertil ville så komme udgifter til SEO samt at der nok skulle laves nogle tilrettelser før den kunne dække præcist dit behov. Men jeg er stadig ret sikker på at det kunne holdes væsentlig under de 90k. Vi har desværre ikke en demoshop oppe at køre (vi har simpelthen for travlt til at lave noget som helst, indtil udgangen af marts) men du kan kigge forbi vores kontor og få en præsentation af systemet, hvis det skulle have interesse (og du ikke har alt for travlt). Hvis du skulle være interesseret eller andet så kan jeg fanges på psj@taketwo.dk Mvh Peder |
Hej Lars
Har du mulighed for lige at kontakte mig, jeg har lige nogle enkelte spørgsmål til de opgaver der er forbåndet med dit tilbud.
Bliv gratis medlem