Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Perfekt idé - har brug for hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

hej
jeg har fået en perfekt idé til at tjene penge. Jeg vil starte mit eget tøjmærke. Det skal være lækkert tøj, så folk gerne vil betale mange penge for tøjet/mærket - fx. kvalitet t-shirts i den dyre ende. Jeg har nogle spørgsmål:

Hvor finder jeg en leverandør af tøj
Kender I nogen der kan lave en webshop
hvordan kommer jeg højt op på Google
Kan nogen designe logo
Hvad synes I mærket skal hedde

jeg betaler gerne. Kan man få en webshop for 3000? Jeg betaler, når jeg har tjent pengene i shoppen. Det samme gælder for én, som kan få mig øverste i Google. Og til alle jer amino'er. Hvis I sælger noget af mit tøj får i 10% i avance lige ned i foret. Det er da ikke så ringe.

Så kom med nogle idéer og meld ind...

 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg hjælper dig gerne med en Webshop, seo og design til dit budget.
Vi kan evt. tage den over PM :-)

//Simon

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin.

Der er få ting i det, som du skriver, som jeg får en øjenrynkende oplevelse ud af.

Mange starter tøjmærker. Rigtig, rigtig, rigtig mange.

Og nr. 1 på i Google? Hvilket søgeord? Søgeord som "tøj," "bukser," "skjorter," og alt sådan noget er formentlig rimelig konkurrencefyldt, hvorfor det nok vil tage årevis af intens SEO-arbejde for at ryge på nr. 1.

Prøv at opret dine opgaver på Amino Freelancer - her kan du helt sikkert få hjælp Smile

Held og lykke med det hele. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed idé

At først betale når der er overskud til det.

Jeg gør gerne det samme med min webshop. 

Skal du sælge tøj, så er der langt til en god forretning. Der er mange med samme drøm, og hvis du skal tjene penge skal du skille dig ud. Jeg kendte en der solgte store varepartier til Bilka. Han tjente 1 kr. pr t-shirt når alt var betalt. Men så solgte han også en million t-shirts hver gang. De gik for 10 kr. stykket og var udsolgt på en uges tid. Bilka tjente vel det samme. Fed forretning.

Men at starte helt fra bunden med noget som ingen kender. Det giver ikke meget søvn de næste par år.

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg kan sagtens hjælpe dig med at få en professionel Webshop.

Det er vigtigt at det bliver lavet ordentligt så kunderne får en god oplevelse når de ser din side. så de for lyst til at handle. :-)

Min mail er renedichmann@gmail.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er ikke nok at finde på en ide, når man ikke kan:

. vise hvordan tøjet kommer til at se ud

- ikke selv har fundet en leverandør

- ikke har undersøgt hvem der kan lave en webshop

- ikke ved hvordan man kommer højt på google

-  ikke selv har fundet en som kan lave logo

-  ikke selv har fundet på et navn til sine produkter

.  ikke har nogen penge

-  kan regne med at få betaling som leverandør af webshop m.v. hvis ikke den "perfekte ide" (helt sikkert) ikke giver penge.

10% kan man jo opnå alle vegne.

Jeg giver dig ikke nogen fremtid hr. hjælpeløs.

Det kræver mere af en rigtig iværksætter end at finde andre som kan udføre opgaverne, man skal selv være meget mere aktiv.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MartinHansenXx: Er det en joke? For i så fald er den faktisk god.

For at oversætte til min egen verden:

Jeg vil gerne lave min egen øl. Det skal være en god øl, som folk gerne vil betale mange penge for!

Hvem kan designe den?
Hvem vil brygge den?
Hvem vil sørge for, at den bliver den bedst placerede øl på Google?
Hvem kan finde på et navn?

Når du har løst disse opgaver for mig, vil jeg gerne betale dig en del af de penge, jeg får. Og hvis du også vil sørge for at sælge øllet for mig, får du 10% af pengene!


Jeg kan sagtens lave en webshop på niveau med min egen (hverken mere eller mindre) for 3000. Men så skal det være rigtige penge, ikke "jeg-betaler-når-jeg-har-tjent-nok-penge".

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle jeres svar. Det giver mig helt klart noget at tænke over - og bekræfter mig i, at det er en god ide jeg har fået jeg har tænkt over den et par gange siden og syntes stadig den er ret god men jeg har også gået og måske tænkt på at jeg vil lave et firma hvor jeg er tekstforfatter - alstå skriver tekster til reklamebureauer og hjemmesider. jeg er ret god til at skrive. jeg kan virkelig finde pointen og få den ind i teksten, så folk ikke hehøver at læse mellem de små bogstaver for at forstå meningen.-

jeg skriver meget hurtigt. jeg fik 13 i diktat i folkeskolen og i samme folkeskole havde jeg maskinskrivning som tilfalgsfag og det kunne jeg skrive 88 bogstaver i minuttet. jeg skal måske øve mig lidt men intet er så slemt, at det ikke kan blive værre.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man skal sælge tøj i Bilka - hvem skal man henvende sig til ? Skal man bare ringe på deres telefonnummer eller skal man spørge i Kundeservice?
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du helt tabt eller hvad? Ja, prøv og spørg deres kundeservice...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)