Rigtig lækker side. Jeg kan rigtig godt lide designet, det ser sgu godt ud. Men jeg synes nu sitet lider under det sædvanlige flash-syndrom, for nøj hvor går det langsomt, som Flash-sider nu engang gør bedst. En anden ting er at det irriterer mig lidt at "bestillingssedlen" kommer frem første gang man ligger noget i indkøbskurven. De efterfølgende gange man ligger noget i kurven står der jo bare "Varen er lagt i indkøbskurven". Det synes jeg er en nice feature, der ikke forstyrrer så meget. Som det er nu synes jeg det føles som om i prøver at stresse folk til at få afsluttet deres indkøb hurtigst muligt. Evt. lave en "popup bobbel" der fremhæver indkøbskurven, så folk ved hvordan de kommer videre når de er færdige med at købe ind. og som nævnt tidligere, er det en krypteret forbindelse? For det virker ikke sådan rent umiddelbart, jeg ville ikke turde købe noget hvis jeg var i tvivl (og det var et rent tilfælde at jeg valgte at kigge på jeres handelsbetingelser). |
Det er da en fin og gennemarbejdet side. Lige en enkelt kommentar, som I kan tage med i jeres overvejelser.
Hvis man klikker på "Tilføj til ønskeliste" uden at være logget ind, får man følgende besked: "Fejl. Du skal være logget ind for at kunne benytte denne funktion."
"Fejl" er altid et dårligt ord at bruge, for det er jo som sådan ikke en fejl. Kunden har ikke gjort noget forkert og I har ikke et teknisk problem.
Hvorfor ikke se det som en mulighed for at få brugeren til at oprette sig som kunde? Altså, give dem muligheden i popup'en til at klikke videre til at blive kunde, i stedet for at brugeren skal til at finde "Opret bruger"- knappen.
Det er sådan nogle småting, som styrker ens konverteringsrate...
Held og lykke med webshoppen
/LC