wow en flot side!! Jeg har ikke forstand på alt det grafiske/tekniske, men jeg synes at den er virkelig flot!! Meget anderledes design og nogle flotte, anderledes produkter - jeg ville bestemt købe noget!
Kan rigtig godt lide den måde indkøbskurven popper op på, selv om jeg først blev lidt forvirret over det.
Jeg lukkede bare i højre hjørne nederst, men fik ikke læst ordentligt hvad der stod, så jeg kunne ikke finde kurven igen bag efter..
Fandt den til sidst nederst på siden..
Det er nok mig der er vane-dyr, men for mig er det mere logisk at den sidder øverst til højre, som den gør på de fleste andre websites (tror jeg nok).
Da jeg klikkede på "mærker" kom der mærkerne op på skærmen i menuen til venstre samt med store røde bogstaver midt på skærmen.
Jeg klikkede på dem og ærgrede mig over, at jeg ikke kom ind på en side med det mærke jeg klikkede på... Jeg havde ikke lagt mærke til teksten "klik i menuen til venstre". Måske det var bedre at lave de røde bogstaver til links også, så man ikke behøver læse sig frem til, hvor man skal klikke.. Man lægger mest mærke til de røde bogstaver, så det virker mere naturligt på mig at klikke dér.
Jeg ved ikke, om jeg ville oplyse at man har mulighed for at afvise en betaling når man får betalingsoversigten.. det kunne måske være lidt for fristende for svage sjæle med minus på kontoen. Jeg ville nok skrive noget med, at det ikke kan lade sig gøre, at i hæver et højere beløb end det folk har accepteret, i kan kun ændre beløbet til et lavere beløb! Det ville virke lige så betryggende på mig tror jeg.
Og en lille ting, i skriver under aftale om køb
Navn
Adresse
Tlf. og
Mail adresse.
Her ville jeg slette "og" samt punktummet efter Mail adresse.
Og sidste lille ting jeg kunne finde var, at man ikke kan se telefonnummer, kun mail+adresse.
Måske det udelukker nogle køb, at man ikke lige kan ringe og spørge om noget? Det er nemmere og man får hurtigere svar end ved at sende en mail.
Men det er som sagt en rigtig sej hjemmeside og jeg tror den vil blive en succes, fordi den skiller sig så meget ud!!