Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LemonJuz - ny webshop

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser fin ud, men min forbindelse på arbejde er lidt skidt, så den kører MEGET langsomt...

Jeg er nok ikke den eneste med det problem og jeg blev kun hængende så længe, for at kunne vurdere din side!

Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:02

Hej.

Siden er lavet så man ikke behøver, at være logget ind for købe, men at man ved at logge på, bl.a. ikke skulle behøve og taste sine adresseoplysninger mv. ved køb.  

Vi har et firma til at hjælpe med, at få lavet en proffessionel net markedsføringsplan, så det er rigtigt, at der pt. ikke er lagt tags mv. ind endnu.

Så det skulle gerne komme op og køre 100 % med søgeoptimeringen mv. inden længe Smile

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:00

Timme Tvede:

Bedstefar Google kan skam som alle andre ældre herrer være en lidt streng herre at have med at og som mange andre bedstefædre der jo tilhører den ældre generation er Bedstefar Google heller ikke altid lige venligt stemt over for udviklingen og det "nye" Smile

Nu ER Flash strengt taget et par år ældre end Google. Og Google har vist indekseret flashsider siden 2004/2005, dog "kun" statisk indhold, ikke det dynamiske (men det gælder jo også ift AJAX).

Jeg synes også det en virkelig flot og gennemarbejdet webshop. Men som flere andre er inde på bliver man "træt" af at "vente" allerede ved det indledende sideload. Det er ikke en kritik af jeres flotte webshop, men sådan problemet med flash helt generelt, imho.

Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:17
Jeg får også bare en splash loader og derefter gradient. Sidder på Safari/OSX. Lidt svært at komme med kritik eller ros på den baggrund hehe, men vil da klart prøve at anbefale dig at gå væk fra 100% flash sider. Jeg har selv været på flash vognen siden 3. udgave, og kan godt huske de dage hvor man lavede hele sider i flash. Men det er efterhånden længe siden, og personligt er det ikke noget jeg savner. Det virker bare som om at flash egner sig bedre som en slags animerede gifs eller lignende små applikationer, i samarbejde med noget godt gammelt html. :)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:36

Du har nogle fine billeder, men jeg har alligevel et par kommentarer:

Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke vil have Dankort-logo på forsiden - det er min erfaring, at mange forlader en side med det samme, hvis de ikke kan se, at man kan betale med Dankort. Og din røde farve passer faktisk til Dankort-logoet.

Personligt bliver jeg irriteret over al den Flash-grafik, der bruges. Det virker utrolig uroligt på mig, at der hele tiden er billeder, der fader ind og ud, og det tager faktisk relativt lang tid før man kommer gennem intro'en og ind til butikken.  Det er en af de ting, der får mig til at klikke videre til en anden side med det samme. Det er heller ikke nødvendigvis alle, der har en hurtig internetforbindelse, og de har helt sikkert ikke tålmodighed til at venteat lave det som flash grafik. 

Du afgrænser dig i øvrigt fra mange brugere ved at lave alt som flash - der er mange store virksomheder (fx den finansielle sektor) der låser for visning af Flash-grafik, dels af sikkerhedsmæssige årsager, men også af hensyn til netværksbelastning.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:29

wow en flot side!! Jeg har ikke forstand på alt det grafiske/tekniske, men jeg synes at den er virkelig flot!! Meget anderledes design og nogle flotte, anderledes produkter - jeg ville bestemt købe noget!

Kan rigtig godt lide den måde indkøbskurven popper op på, selv om jeg først blev lidt forvirret over det.
Jeg lukkede bare i højre hjørne nederst, men fik ikke læst ordentligt hvad der stod, så jeg kunne ikke finde kurven igen bag efter..
Fandt den til sidst nederst på siden..
Det er nok mig der er vane-dyr, men for mig er det mere logisk at den sidder øverst til højre, som den gør på de fleste andre websites (tror jeg nok).

Da jeg klikkede på "mærker" kom der mærkerne op på skærmen i menuen til venstre samt med store røde bogstaver midt på skærmen.
Jeg klikkede på dem og ærgrede mig over, at jeg ikke kom ind på en side med det mærke jeg klikkede på... Jeg havde ikke lagt mærke til teksten "klik i menuen til venstre". Måske det var bedre at lave de røde bogstaver til links også, så man ikke behøver læse sig frem til, hvor man skal klikke.. Man lægger mest mærke til de røde bogstaver, så det virker mere naturligt på mig at klikke dér.

Jeg ved ikke, om jeg ville oplyse at man har mulighed for at afvise en betaling når man får betalingsoversigten.. det kunne måske være lidt for fristende for svage sjæle med minus på kontoen. Jeg ville nok skrive noget med, at det ikke kan lade sig gøre, at i hæver et højere beløb end det folk har accepteret, i kan kun ændre beløbet til et lavere beløb! Det ville virke lige så betryggende på mig tror jeg.

Og en lille ting, i skriver under aftale om køb
Navn
Adresse
Tlf. og
Mail adresse.
Her ville jeg slette "og" samt punktummet efter Mail adresse.

Og sidste lille ting jeg kunne finde var, at man ikke kan se telefonnummer, kun mail+adresse.
Måske det udelukker nogle køb, at man ikke lige kan ringe og spørge om noget? Det er nemmere og man får hurtigere svar end ved at sende en mail.

Men det er som sagt en rigtig sej hjemmeside og jeg tror den vil blive en succes, fordi den skiller sig så meget ud!!

Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:39

Hej Nina.

Tak for roserne Smile  og fordi du gad bruge lidt tid på, at løbe siderne igennem.

Vi har været inde og ændre det redaktionelle du foreslår. Vi er opmærksomme på det med linket fra den røde tekst midt på skærmen, og har sendt opgaven videre til programmøren Smile

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:18

Synes at jeres side ser rigtig flot ud. Det har i gjort godt. (fed design)

ha en god dag.

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:40

Jeres flash-baserede webshop har nu været i luften i mere end en måned. kunne man høre nogle erfaringer med at implementere en sådan flash-webshop, evt besøgstal og salgstal?

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 17:41

Hej - var lige inde og snuse igen - har lige lidt mere:

Det er svært at tilmelde sig nyhedsbrevet - skrivefeltet forsvinder hele tiden inden jeg har tastet færdigt...underligt! Tilsidst lykkedes det dog :-)

1) Da vi blev godkendt af PBS som betalingskortmodtagere var det en forudsætning at vores tlf.nr. stod et meget synligt sted på sitet. Det gør dit ikke...

2) Og så tror jeg det ville sælge MEGET mere hvis I viste et billede af chockoladen, og ikke KUN den fine æske....et lækkert stylet billede af en trøffel, og straks klør det i museknappen....Det har jeg i al fald tænkt mig når vi næste år skal sæle delikatesser, hvis vi kommer så langt :-)

3) Der er en stavebøf under "news" - fatboy blev FULGT op, ikke fuldt 8går jeg da ud fra, i al fald :-)

4) Nu glæder jeg mig til nyhedsbrevet - måske skulle I skrive hvor ofte det kommer....?

Kh Katinka 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Side 4 ud af 5 (42 indlæg)