Hej
jeg kan kun tilslutte mig de rosende ord mht til indhold i shoppen
jeg har kun en anke, det er det der med at man skal signe sig ind og opgive passwords ...min tilværelse er så fuld af det lort(passwords) at jeg gider ikke at skulle huske flere og jeg har på fornemmelsen at flere og flere tænker som jeg og det tror jeg kan komme til at koste dig kunder, hvorfor ikke bare lade folk købe og smutte igen??
jeg ved godt at det er vigtigt at have en stor mailingliste, men man også passe på med ikke at støde kunder fra sig, jeg har valgt en anden løsning, når kunden kommer frem til KØB situationen så kan man sætte et kryds i en ramme og dermed er man tilmeldt nyhedsbrevet, den automatik kan laves fordi at jeg beder kunden om telefon nummer og mailadresse ved købet, det er kun til brug hvis der opståer en eller anden tvivl,forsinkelse ect.
måske kunne man få en stor mailadresse på en anden måde månedlig konkurence, rabat, ekstra gave et eller andet.(dette har jeg dog ikke indført selv)
skynder mig lige at sige at jeg ikke testede om man kunne handle uden signon og password, så hvis man kan så undskyld!
jan kristensen, nordisk-handelshus