Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LemonJuz - ny webshop

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg spørger, men hvor mange månedlige besøgende river du på de tre ovenstående søgeord? Det kan da umuligt være mange der søger på det!

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43

Hej - jeg kunne heller ikke komme ind på siden, efter logoet og downloading bare sort skærm, men håber det bare er ligenu,

Mvh Pernille

Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:29

Hej Pernille.

Prøv at klik på opdater ,efter det er loaded, og der bare er sort skærm. Håber det kan gøre det, indtil det bliver rettet.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:51

Dejligt at, se en webshop der virkelig sparker røv!.

Lækkert design, god styring og nem at finde rundt i - og jeg får faktisk lyst til at lave nogle impulskøb Stick out tongue

Held og lykke 

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 12:19

Hej igen - ja, vi ses klart til messen :-)

Din indkøbskurv virker stadig ikke for mig...hvad med at lave en "shop mere" knap, som er meget synlig...? Subsidiært ville et kryds virke bedre end stregen oppe i hjørnet... 

Min bærbares skærm er lille, og indkøbskurvikonet var skjult. Svært at finde.... Jeg synes helt ærligt ikke det virkede særlig godt....

sitet er jo fantastisk flot. En fornøjelse at besøge :-)

Kh Katinka 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:22

Hej Timme,

Flot webshop - helt klart. 

Vil det ikke være en fordel, hvis hver html-side havde et unikt title-tag? Pt. ser de ens ud.  

Projektleder hos webbureauet Siege

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:49

Siden ser da fin ud. Selv om den er i Flash.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:57

Bør helt klart få fixet metatags og søgemaskineoptimeringen - for det er altså ikke lavet rigtigt.

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:35

Hej

jeg kan kun tilslutte mig de rosende ord mht til indhold i shoppen

jeg har kun en anke, det er det der med at man skal signe sig ind og opgive passwords ...min tilværelse er så fuld af det lort(passwords) at jeg gider ikke at skulle huske flere og jeg har på fornemmelsen at flere og flere tænker som jeg og det tror jeg kan komme til at koste dig kunder, hvorfor ikke bare lade folk købe og smutte igen??

jeg ved godt at det er vigtigt at have en stor mailingliste, men man også passe på med ikke at støde kunder fra sig, jeg har valgt en anden løsning, når kunden kommer frem til KØB situationen så kan man sætte et kryds i en ramme og dermed er man tilmeldt nyhedsbrevet, den automatik kan laves fordi at jeg beder kunden om telefon nummer og mailadresse ved købet, det er kun til brug hvis der opståer en eller anden tvivl,forsinkelse ect. 

måske kunne man få en stor mailadresse på en anden måde månedlig konkurence, rabat, ekstra gave et eller andet.(dette har jeg dog ikke indført selv)

skynder mig lige at sige at jeg ikke testede om man kunne handle uden signon og password, så hvis man kan så undskyld!

jan kristensen, nordisk-handelshus

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:12

Selvfølgelig skal man da have kunde kontoer med passwords så kunden kan følge ordre historik, status på ordre, track n' trace kode osv. osv.

Hvis du kun har engangskunder kan det måske godt gå, men det er jo mest interessant med gengangere og der skal man altså have styr på de data og informationer som kunden efterspørger.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)