Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LemonJuz - ny webshop

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:
... at Google ikke kan indeksere flash hjemmesider

Præcis - som jeg har forstået det, så er et rent flash site nærmest usynligt for google.

Men flot ser det da ud og det skal man da ikke undervurdere.

Venlig hilsen
Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 08:38

Rigtig flot hjemmeside.

Som de andre siger, så er der visse problemer i flash, men du må se om det fede design ikke opvejer det.

Jeg er også helt vild med måden man køber tingene, det er super brugervenligt, og man føler ligesom der er en tråd, som følger en hele vejen til man har betalt.

Godt arbejde, på det område bliver din shop en succes.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:45

Tak for Jeres tilbagemeldinger, det er altid spændende at høre.

Vi har ikke selv lavet hjemmesiden, men vores webdesigner, har lavet en opsætning bagved Flash´en så den skulle kunne findes i søgningen (på Google).

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:58

generelt en flot side, loaded hurtigt, men når jeg nagivere rundt går det en anelse for langsomt efter min mening.
Når man bestiller noget og alt kommer frem mangler der vidst også en hængelås  (SSL) ?.

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:57

Jeg er ikke vild med at skulle vente i 10 sekunder på at siden er helt færdigloadet. En så lang ventetid kræver, at man på en eller anden måde er motiveret for at komme derind, og siden "pusler og plejer" derfor ikke helt så meget om den tilfældige surfer, som tilfældigvis kommer fordi.

Når det er sagt, synes jeg siden er pæn. Den gennemgående røde farve kunne måske dæmpes lidt fra postkasserød til "ekslusiv rød" Cool

Men jeg forstår ikke hvorfor den er lavet 100% i Flash. Det kunne sagtens laves i HTML/CSS/PHP/JS.

Hilsen

Anders 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:55

Rigtig flot hjemmeside. Som regel er flash-sider alt for fokuserede på designet, og ikke indholdet, men selve indholdet virker også velovervejet.

Det virker lidt mærkeligt at have søgefeltet nederst på siden, men taget i betragtning at siderne ikke er "lange" er det vel i orden.

Når du klikker dig ind på fx Mærker, 'hænger' menuen/oversigten stadig nede i flash-barren, selvom du klikker dig videre; det kan virke en smule irriterende.

Ellers har jeg ikke så meget at sætte fingere på, flotte billeder, gode tekster og meget information.

Mvh. Artemis 

Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 17:19

Hej Artemis.

Tak for de fine ord. Super.

Vi har godt lagt mærke til det "hængende" problem og sat programmøren på opgaven. 

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 22:51

Flot site - vi har vist samme smag :-) (hvad angår nye ting, altså - nogle af dine grossister står på min liste over dem der skal have et besøg på Formland! Så jeg er selvsagt begejstret over dit udvalg.....)

- skal man ikke have betalingskort logo synligt, eller er det bare mig? Troede bestemt PBS krævede det....

Jeg blev fanget i indkøbskurven, og kunne ikke komme tilbage igen til oversigten.

Hvordan får jeg dit nyhedsbrev

Flot at siden er rød.

God fornøjelse med det! 

Kh Katinka 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 09:44

Hej Katinka.

Når du står i indkøbskurven, skulle der være 2 muligheder for at skjule kurven og shoppe videre. Enten ved at minimere/skjule ved den vandrette streg øverst i højre hjørne, eller ved at klikke på den grønne indkøbskurv. Hvis du har prøvet det, må vi lige have fat i programmøren Smile Ville det mon virke mere naturligt, hvis det var et kryds fremfor vandret streglogo

Mht til betalingslogo har vores webdesigner oplyst, at man opfylder betingelserne, hvis det bare er synligt i indkøbsmodulet. Hvis det ikke passer hører vi da gerne.

Godt at høre at der er andre (og forhåbentlig rigtig mange) som har vores smag. Det kan jo være vi mødes ved grossisterne til messenSmile

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 14:05

Bedstefar Google kan skam som alle andre ældre herrer være en lidt streng herre at have med at og som mange andre bedstefædre der jo tilhører den ældre generation er Bedstefar Google heller ikke altid lige venligt stemt over for udviklingen og det "nye" Smile
Men vi har nu fundet en måde at formilde herren på og tilmed fået ham til at smile lidt.

HosAdMad laver vi sites og hjemmesider i Flash. Vores indgang til websitedesign og hjemmesideproduktion går igennem kommunikation med godt og brugbart design. Det gør vi for at underbygge og fremme budskab, afsender og appelere bedst muligt i forhold til den aktuelle målgruppe.

Flash er et helt bevidst valg fordi det er den eneste rigtig udbredte web teknologi der lader os styre design og funktionalitet 100%.

Det er helt korrekt at søgemaskinerne og herunder Google som hovedregel ikke er glade for Flash og sjældent indekserer indhold ordentligt om overhovedet. Vi ved det og vi har arbejdet hårdt og intensivt med problematikken og har fundet en løsning der virker og som virker rigtig godt.

Alle vores sites er styret med indhold fra vores eget udviklede cms system Flex+ Web ( som også er programmeret i Flash Actionsscript ). Vores kunder lægger via en administrationsside deres indhold som billeder, tekst, video, lyd, dokumenter osv. på deres hjemmeside. Alle data gemmes i databaser og føder deres hjemmesider med indhold i realtime her-og-nu.

Tricket er så at foruden Flash siden føder cms ( Content Management System ) også en html side med nøjagtig det samme indhold som vises på flash siden, men vi har en loader der tjekker om den besøgende kan se Flash i deres browser og det kan lidt mere 99% af alle internetbrugere i dag heldigvis. Men det fåtal der ikke har Flash vil istedet fuldstændig transperent se HTML siden og det samme vil de forskellige søgemaskinerobotter.

Summa sumarum - alle siderne bliver indekseret og kommer på Google. De findes som html på internettet frit tilgængelige men lidt mere end 99% vil altså se Flash sitet når de besøger os Big Smile

LemonJuz var således allerede dagen efter tilmelding på google indekseret med den første side og nu, et par dage efter med yderligere 10 sider. Når der bliver arbejdet lidt med metatags editoren i administrationssiden på de enkelte sider og produkter vil indekseringen for alvor tage fart og blive effektiv.

For at se at det virker med egne øjne indtast i google søgefelt følgende søgeord:

Spin mugs

kaffebælte

Wesco spande

Endelig kan indeksering ses med site:lemonjuz.dk

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)