Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det her godt, eller???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt om et firma der hedder enliven international.

er der nogen herinde der har hørt om det? kunne godt tænke mig at høre jeres mening da nogle af jer, virker som om, I ved hvad I snakker om!!!
Mvh mig.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu mest interessant at øse af sin "viden" med knap så anonyme debattører ;-)

Men ganske kort: Enliven er et amerikansk selskab, der lægger deres vægt på produktet, Nitro FX - produktet er et ekstrakt produkt, som alene på den baggrund har lange udsigter for godkendelse i bl.a. Danmark (Nitro FX er ej heller evalueret af amerikanske FDA - hvilket man må formode snart sker).
 
Undertegnede har evalueret produktet - og det fejler skam ikke noget - det fungere.
 
Enliven er bl.a. drevet at Mitch Tate og Mike Lee, som er penge-manden bag; Mike har investeret adskillige millioner i selskabet. For øjeblikket kører de pre-launch i Skandinavien, hvilket gør, at man bl.a. kan signe op gratis - og derved sikre sig pladser i de 2-3 "powerlegs" som kører. Pre-launch perioden slutter medio Marts med åbningsarrangement i Göteborg.
 
Selskabet er en forlængelse af den, meget minimale success Mitch Tate havde, med selskabet Royal Farms. I 2002 - så vidt jeg husker - kommer Mike Lee til - og selskabet ændre bl.a. navn samtidig med Nitro FX introduceres på det amerikanske marked.
 
Enliven har som udgangspunkt et binært aflønningssystem - men har på snedig vis koblet en Uni-Level plan ind i deres bonusplan. Men primært ligger vægten i starten på den "binære" del af planen, eftersom strukturen bygges via powerlegs, for dels at "hype" og booste downlines under knap så aktive forhandlere i pre-launch fasen.
 
Men derudover kan jeg hverken sige fra eller til - de har fart på her i Skandinavien; et interessant selskab set med MLM briller. De er helt på bar bund i EU - men på den fede måde, eftersom de kan tage store markedsandele, hvis de for alt i verden udelukkende fokusere på deres backbone produkt; deres flagskib, deres "Rolls Royce"; Nitro FX.
 
Nu skal man jo ikke have læst ret mange af mine indlæg for at se hvilke ting man skal krydse af på sin tjekliste, når man vurdere nye selskaber - så den del af researchen kan du jo så fortsætte her på Amino.dk ;-)
 
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er produktet...!?

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/27/2006 11:49:51 PM Forfatter: Krabsen

Hvad er produktet...!?

Produktet er et ekstrakt-produkt baseret på bl.a. hele noni-træets dele.
Har en energi-skabende effekt.
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse,

Sikken en pæn omtale af Enliven og Nitro Fx.

Ja, du har ret. Marketing Planen er yderst snedig sammensat (den er også udregnet af en dansker ).

Ellers: Mange spændende indlæg fra din side af som jeg nyder når der er tid.

Bedste hilsner
Din "gamle ven"

Eric Mortensen :)

PS: Det er muligt at læse mere om Nitro Fx og Enliven på dansk på denne informations website: http://NitroFx.biz

(udelukkende information - man kan IKKE registrere sig her)



Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/11/2006 11:32:38 AM Forfatter: Cruiser Hej Lasse, Sikken en pæn omtale af Enliven og Nitro Fx. Ja, du har ret. Marketing Planen er yderst snedig sammensat (den er også udregnet af en dansker ). Ellers: Mange spændende indlæg fra din side af som jeg nyder når der er tid. Bedste hilsner Din ''gamle ven'' Eric Mortensen :) PS: Det er muligt at læse mere om Nitro Fx og Enliven på dansk på denne informations website: http://NitroFx.biz (udelukkende information - man kan IKKE registrere sig her)

 
Hey Eric, the Cruiser ;-)
Naturligvis en pæn omtale af Enliven - jeg gør mig bedste for at være så objektiv som overhovedet muligt. Men der er selvfølgelig et par ting, som ikke huer gamle Lasse - men det behøver ikke nødvendigvis komme Amino ved - den slags må man læse sig til andre steder ;-)
 
En af tingene ser du bl.a. i din header på din NitroFx.biz site... but you know it already ;-)
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, Lasse,

Hvad mener du med at noget skulle være forkert med min header ?
 
Send mig lige en email. eller pm mig,
 
1000 Tak !
 
Eric :)
 

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/11/2006 2:16:47 PM Forfatter: Cruiser

 

Send mig lige en email. eller pm mig,
1000 Tak !
Eric :)

 
Done!
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/11/2006 2:58:24 PM Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 3/11/2006 2:16:47 PM Forfatter: Cruiser

Send mig lige en email. eller pm mig,
1000 Tak !
Eric :)

Done!
Lasse

Hahaha... og så ka vi andre sidde her og hungre i nysgerrighed...*lol*
 
Jaja...
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ahh...Sassi, det var bare Lasse´der gjorde opmærksom på at der var et billede i min Header på
http://NitroFx.biz der ikke burde være der. Vidste ikke at det var et billede som en af mine programmører
havde "lånt" et-eller-andet-sted på nettet ...
 
Det blev rettet på få minutter og så var det ud af verden ...
 
Bedste hilsner
 
Eric :)
 
 
 
 
 
See GREG GARNER der har opbygget 700.000 distributører worldwide:
 
 
 
 
 
 

 

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)