Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

læderbælter i vietnam !

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ved at starte en lille virksomhed, hvor jeg bl.a.vil sælge læderbælter, jeg har selv designet disse, og mangler nu en producent som kan lave disse, jeg søger person som har forbindelse til fabrik i Vietnam, eller på anden måde kan hjælpe mig med at finde en kontakt dertil.

mvh

Bkristensen

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:28 | Låst
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 10:30 | Låst

Hvorfor lige starte ud med Vietnam, er der nogen speciel grund til det? 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 10:54 | Låst

Hej Go-pilot, tak for svar, men jeg søger virksomhed der producere lædervare, ikke elekronik ..Big Smile

mvh

bkristensen

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:53 | Låst

Hej igen - på Global Source kan du indlægge forespørgsler på ALT du gerne vil have tilbud på - ikke kun elektronik!

MH Helle

Go-Pilot

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 13:34 | Låst

Hej Ravn, ja hvorfor lige vietnam, det er heller ikke et must, men jeg høre ofte om folk der har dårlige erfaringer med f.eks kina, og vietnam er på vej frem med produktioner i bedre og bedre kvalitet, efter den standart vi forventer. men igen ikke et must :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:38 | Låst

Hej

Tro endeligt ikke at det er lettere at arbejde med vietnamesere frem for kinesere. At det ofte går galt er der nok mange grunde til, men efterhånden tror gud og hver mand jo også at de bare kan starte en produktion i østen uden nogen from for problemer. Mit indtryk er at folk ikke aner noget som helst om hvad de har med at gøre og derfor ikke kan får deres krav ordenligt specificeret. det er jo f.eks ikke lige gyldigt hvilket tekstilkvalitet man vælger eller for den sagsskyld om trykfarven er farveægte eller ej. For dit eget vedkommende er det jo heller ikke ligegyldigt om du får vælge den rigtige læderkvalitet og garvning.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19 | Låst

Ja præcis! Alt kan gå galt i Vietnam og generelt i Asien. Har haft mine problemer.. 

Det letteste er næsten at tage over og besøge en kommende producent, da du/I formentligt vil løbe ind i en masse problemer, hvis I udelukkende kommunikerer via mail. Og hvis der er tale om en større mængde du/I vil have produceret er pengene hurtigt tjent ind igen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 15:49 | Låst

Da Silva:

Ja præcis! Alt kan gå galt i Vietnam og generelt i Asien. Har haft mine problemer.. 

Det letteste er næsten at tage over og besøge en kommende producent, da du/I formentligt vil løbe ind i en masse problemer, hvis I udelukkende kommunikerer via mail. Og hvis der er tale om en større mængde du/I vil have produceret er pengene hurtigt tjent ind igen.

Trist at høre at du har haft problmer, hvordan gik det med den sending T-shirts du skulle have hjem?

Men på den anden siden er det ikke noget under at du og andre har haft problemer mht. produktion i østen. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan folk kan forvente at det skulle gå godt, når man i bund og grund intet begreb har om tekstilproduktion/råvare/ kvalitetskontrol/ lovgivning / told . . . osv.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:37 | Låst

Hej,

Jeg ville personligt prøve at få det lavet i pakistan, der får du alt hvad der kan kaldes læder.. 

Mvh

Roi 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)