Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

læderbælter i vietnam !

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn, jeg har ikke brug for at blive skolet...og så ved du intet om hvad jeg går og tror !!! jeg kender godt til alle problemerne, og som jeg skriver i mit indlæg søger jeg en kontakt til vietnam, ikke en masse snak om andet sådan set, håber ikke jeg blir for grov

mhv

bkristensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30 | Låst

Ravn:

Trist at høre at du har haft problmer, hvordan gik det med den sending T-shirts du skulle have hjem?

Men på den anden siden er det ikke noget under at du og andre har haft problemer mht. produktion i østen. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan folk kan forvente at det skulle gå godt, når man i bund og grund intet begreb har om tekstilproduktion/råvare/ kvalitetskontrol/ lovgivning / told . . . osv.

Tjah, men var så heldig at have kvalitetskontrol, så dem med fejl (ca. 10 %) nåede aldrig til DK. 5 dage efter havde de rettet alle fejl, og jeg har faktisk modtaget første sending i weekenden... Alt levede op til mine forventninger, og kvaliteten er helt i top!! Fed fornemmelse!

Dog ved jeg aldrig, hvordan jeg skulle have løst mine problemer, hvis jeg ikke havde været derovre. Min familie er pt. også bosat derovre i 9 mdr., så de har hjulpet mig en del. Bare at skulle forkare, hvordan tingene skal se ud, ville i mit tilfælde have været umuligt pr. mail!

Foreløbigt har jeg kun fået lavet lidt hjemmeoptagelser, men jeg skal snarest ha' taget nogle prof. billeder til hjemmeside, flyers o.lign.

Og ja nu venter der bare en masse salgsarbejde! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 09:45 | Låst

bkristensen:

Ravn, jeg har ikke brug for at blive skolet...og så ved du intet om hvad jeg går og tror !!! jeg kender godt til alle problemerne, og som jeg skriver i mit indlæg søger jeg en kontakt til vietnam, ikke en masse snak om andet sådan set, håber ikke jeg blir for grov

mhv

bkristensen

Jeg har naturligvis taget udgangspunkt i det du oprindeligt skrev, og det udfra det virker du som en af de utallige "amatører "der lige have fået en fik idé om lidt fjernøst produktion. Beklager virkeligt hvis jeg tager fjel, men når du ikke har andet argument for at vælge Vietman end at man har hørt så meget dårligt om kina, så tvivler jeg på din viden om emnet.

Mvh Ravn

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 10:54 | Låst

Hej Ravn, undskyld mig, men nu syntes jeg ikke jeg ville bruge uendelig tid på at redegøre for min viden eller ej, det har jeg ikke behov eller brug for...det jeg har brug for er en der virkelig har en forbindelse til vietnam, eller lign for produktion af lædervare, og iøvrigt så har du ikke budt ind med noget, kun small talket lidt, men det er jo også nok det du er bedst til,.... ,ja som man råber i skoven for man svar !

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 11:01 | Låst

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 11:19 | Låst

Hvad ved du egentlig om hvad jeg er bedst til?? selvfølgeligt har jeg da ikke budt ind (endnu) med noget for det er sgu lidt svært, at hjælpe dig videre når du ikke siger noget om mængde, kvalitet, pris, leveringstider, osv.  Lige netop "som du råber i skoven får du svar "  Men det er noget utydeligt det du råber (søger) ! 

Ravn

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 12:51 | Låst

ja ligenøjagtig,,,der er der jeg vil ha dig hen, lige netop der hvor man antager hvad andre ved,,,du faldt i :-) og har du ikke fanget hvad jeg råber i skoven, ja så er det nok øredokteren de skal besøge,,,,men nok om det jeg gider ikke bruge mere energi på dig, en varmluftballon med mange meninger om alle indlæg....men intet seriøst indhold, jo måske lige at fortælle hvor selvfed du er osv.. men ak gider ikke bruge mere tid på dig, så om du svare eller ej for du ikke mere svar herfra, RIP :-))

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 13:25 | Låst

bkristensen:

ja ligenøjagtig,,,der er der jeg vil ha dig hen, lige netop der hvor man antager hvad andre ved,,,du faldt i :-) og har du ikke fanget hvad jeg råber i skoven, ja så er det nok øredokteren de skal besøge,,,,men nok om det jeg gider ikke bruge mere energi på dig, en varmluftballon med mange meninger om alle indlæg....men intet seriøst indhold, jo måske lige at fortælle hvor selvfed du er osv.. men ak gider ikke bruge mere tid på dig, så om du svare eller ej for du ikke mere svar herfra, RIP :-))

Uhh du er vel nok stor i munden, men at nedgører andre er jo også meget lettere end at komme med noget mere seriøst om ved det egentlig var du søgte, Så andre har en fornuftigt change for at hjælpe dig!  Seriøst indhold er da svært at give sådan en klaphat der jo aligevel ved det hele og bliver fornærmet over at få nogle råd. Når nu du er så dygtigt hvorfor er det så sådan et stor problem for dig at finde en producent, rækker dine evner ikke eller hvad? Jeg må da virkeligt have ramt et ømt punkt siden du fare op som en trold i en æske!  Magen til barnlig opførsel du lægger for dagen!

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:51 | Låst

Jeg må da lgie bede de to herrer om en sober tone :D

I burde vide bedre end at lave en misforståelse om til en diskussion der bygger på at ramme den anden.. Gælder begge af jer og husk det er lettere at ændre på sig selv end på andre.

Held og lykke med at finde en kontakt.. www.alibaba.com hvor du om ikke andet kan specifikere din søgning indenfor landområder.

Mvh. Simon Zeeberg.

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 09:31 | Låst

Hej Ravn, undskyld mit sene svar, men modsat dig har jeg jo et arbejde at passe :-)

bliver altså nød til at svare på dit komiske modsvar ..

BARNLIG !! Nej den står du vist selv for dit fjols..men nu bliver jeg det sgu også...Det fremkommer jo klart og tydeligt at du er utrolig usikker og ekstremt nærtagende ... Det er dine antagelser af hvad andre tror og ved der sætter møllen igang, det prøver jeg at fortælle dig, hvorefter du fare frem, netop som den trold du nævner..

At jeg er så dygtig og ikke har brug for hjælp ved jeg ikke hvor du har fra...det handler ikke om jeg ikke kan bruge hjælp. ellers sprugte jeg jo nok ikke vel! tåbe, det er kun dig og kun din hjælp jeg ikke kan bruge, for du har ikke evner til at hjælpe mig...sorry iøvrigt har jeg aldrig bedt om din mening, jeg bedte fra start om kontakt til vietnam, men det er jo slet ikke det du på noget tidspunkt har svaret på klovn..kun altmuligt standart bladder, som jo nok for de flestes vedkommende er ren logik, men det kan da også være hyggeligt at small talke for nogen..men det var bare ikke det jeg bedte om , så læs dog indlægene inden du ivrigt vil svare med din "ekspertise"...:-) tosse ...

at jeg intet ved om dig...tjjja jeg ved du er lettere ordblind :-)

Nogle kollegaer og jeg har skimtet til nogle af dine foruroligende mange indlæg..til stor morskab, men også gansnke underholdende..det er jo tydeligt at du ikke har den store erhvervserfaring, men at du, da du tilmelde dig amino.dk, har brugt tid til at se og læse hvad andre rigtige erfarne personer har debatteret, og ud fra dette leger du så den store Guro der svare på næsten alles indlæg...for at beskræfte dig selv....Men i virkligheden er du jo bare en selviscenesat WANNABEE, tydeligt at du ikke har nogen længeregående uddannelse, du sidder sikkert, og ja NU gætter jeg, du sidder sikkert derhjemme  foran pcéren hver dag i underbukser, med dynen svøbt nænsomt omkring dig, og leger stor forretningsmand..Grin !!

Men tak for din underholdning, og NU gider jeg ikke svare dig yderligere, slut herfra,,,åhh lige en lille ting,,,gør dig lidt umage med stavningen, især når og hvis du engang skal til at søge job, også selvom dine ansøgninger kun er mærket serviceDRENG ? Din tosse !

tosse ......

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)