|
Kære Alle. Jeg er ved at udvikle et koncept til selvstændige. Jeg er selv selvstændig, men har brug for jeres sparring. Da det er et specielt område, har jeg lavet lidt spørgsmål her, som I gerne må svare på her eller via e-mail anjasafira@imakeyouwize.dk Højst værdsat. Svar kun, hvis du har smerter i f.eks. lænd, diskusprolaps, bensmerter, iskiassmerter etc. Altså nedre del af kroppen. Også hvis det kun er on-and off. :) Når jeg har læst dem igennem, inviterer jeg et par stykker på frokost for at få jeres dybere sparring. Det er naturligt frit valg om man ønsker deltage. :) 1) Hvordan påvirker din smerte dig i dit arbejde/arbejdsliv ? 2) Hvad gør det ved din arbejdsindsats ? 3) Hvor føler du smerten giver din forretning den største "smerte"? 4) Hvad gør du selv for at få smerten væk ? - virker det ? 5) Hvilken type smerte er det ? a) konstant , b) jævnligt, c) i perioder ? 6) Går du til behandlinger - hvilke ? 7) Hvis du går i behandling - hvor mange penge har du brugt indtil nu ? 8) Hvis du på 5 dobbeltsessioner kunne slippe smerten fuldstændigt - ville du så prøve de nyeste, mest effektive smerteteknikker på markedet - der er årsagsbehandlinger uden piller og uden medicin ? 9) Hvad ville du helst vælge ? En smertekonsulent, der gjorde det største arbejde for dig - og blive hurtigt smertefri indenfor få uger ? Eller et gør det selv koncept, hvor du selv over nogle uger få timer ugentligt evt. 1 mdr. skulle følge et program for at fjerne din smerte ? 10) Hvor mange ordrer/indtægt koster din smerte dig månedligt ? Hvor meget omsætning går du glip af pga. smerte ? 11) Hvad ville du være villig til at betale for at få den rigtige hjælp nu ? 12) Ville du helst a) møde op i klinikken b) arbejde hjemmefra/arbejdet via telefon eller skype ? 13) Ville du være villig til at svare på uddybdende spørsmål over en frokost - som jeg betaler - såfremt jeg vurderer det relevant ? Skriv tlf. nummer - hvis jeg må kontakte dig. 14) Hvilken branche arbejder du i - sælger varer til ? Hvem er dine kunder ? 15) Hvordan påvirker din smerte din arbejdstid, deadlines, opgaver, dit salg ? 15) Ville du hyre en smertekonsulent, hvis du var rigtigt presset på deadline/tid/penge ? Jeg takker mange gange for din tid, og feed back og værdsætter dette fantastiske sparrings netværk. Tak til dig og Amino også :) Kh Anjasafira Søgaard/ MakeYouWise, Åvej 34, 4040 Jyllinge. Mobil 28 33 33 57 e-mail anjasafira@imakeyouwize.dk |
Har du lændesmerter, diskusprolaps, bensmerter, iskiassmerte og vil sparre med mig på mit nye smertekoncept til selvstændige?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem