Hej Per,
Navnet - som flere er inde på fungerer smukbutik ikke helt.. men derudover vil jeg også tilføje, at du skal være opmærksom på hvad du skifter til. keramikladen.dk .. Jeg læser det først som Kerami Kladen ... Så gør dig selv den tjeneste, at del det tydeligt op i logo.
Det er set flere gange at firmaer ikke tænker over dette, og derfor får en uheldig adresse. fx. Power-Gen Italia: www.powergenitalia.com - Du fanger pointen.
Jeg bryder mig måske ikke helt om et navn med ordet "Laden" i.. Det får mig til at tænke på landbrug og lidt for meget grise. ;)
Men prøv dig frem. Måske der er nogen herinde som har et godt alternativ. Eller også er alle andre bare vilde med laden - vides ikke.
(selvfølgelig hvis du sælger fra en lade, så er det lidt nemmere at forstå)
Ang. dine produktbilleder - der mangler lige nu et professionelt og exclusivt look. Dette kan hurtigt laves og jannike beskriver det meget godt. Hvis du selv vil lave nogle midlertidlige billeder, så sikrer dig at; billederne er lige, baggrunden er ensartet og enkel, lyset ligger nogenlunde ens og blødt, samt at du får de forskellige vinkler med. Ideen med "imagebilleder" er også virkelig god, men sikrer dig her at lave det overskueligt og enkelt.
En lille regel, som næsten altid skal overholde er, at produktet skal vises helt - hanke og lignende skal ikke være "klippet" af.. Samt bunden, toppen og kanterne..
Baggrunden skal der helt sikkert kigges på, og om det så er bedst med ensfarvet eller struktur - jah.. Prikker virker simpelt hen for tydlige, en svag baggrundsfarve eller en ny struktur vil virke bedre.
Standard layoutet virker meget god - syntes jeg. Det kan måske helde lidt til det billige udtryk, men er alligevel overvejende godt. - Nyt top banner iforbindelse med fotografering vil hjælpe en hel del. Da meget af det personlige ved shoppen ligger her, samt i produkt billederne.
Hvis det står sådan til, at du sælger fra en lade - så ville jeg gerne kunne se den (billede) og læse lidt om den, dig og keramiken (profil).