Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanont nytårstilbud på ny hjemmeside til kun 4999 kr. !!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har smurt tandhjulene på samlebåndet og kommet friske batterier i tryllestavene, så derfor åbner vi det nye år med et kanontilbud til Amino folket!

Her får du et kvalitetswebsite skræddersyet til din forretning, med design der imponerer dine kunder og selvfølgelig virker på alle typer enheder og skærme.

Til prisen får du en hjemmeside af international standard som du kan være stolt af, med 5-8 sider (afhængig af mængden af indhold), kontakt formular og nyhedsbrev signup.

Men det er ikke det bedste. Til de løbende ændringer, opdateringer og tilføjelser får du hos Cykra din helt egen web administrator fra vores super dedikerede team i vores udviklingshus på Mauritius, som til dags dato ikke har mistet en eneste kunde siden vi startede i 2014.

Du ringer blot til din web administrator hos os eller skriver en email, så vil ændringerne blive udført til branchens bedste pris (70kr/timen) uden du skal sætte dig ind i noget som helst. 

Ændringer der kræver senior udviklingsresourcer vil blive tilbudt til en lidt højere timepris, men det er yderst sjældent nødvendigt.

Skal vi tage en snak om din nye hjemmeside?

Venligst

Nicklas Wolff @ Cykra Ltd.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dansktalende personale til den timepris? Surprise

Dbh
Michael Haahr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor hurtig hastighed standard køre i efter ?

jeg synes det lyder som en billige pris , jeg har selv brugt en del tid på at hastighed optimere min side så den virker perfekt efter standard regler så min side er let optimere til blandt andet google 

jeg har selv 97 pagescore på computer og 91 på mobil og da det er et af krav som standard hvis skal virke optimale i søgemskinerne https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpoledancer.dk%2F

jeg har dog set mange der laver sidder under 75 og når internet langsomt sværere komme ind på siden derfor er det vigtigt hurtige side 

flot design er dejligt , men langsom side dårlige score så kommer der færre besøgende og så kan designet værre verdens flottest så simple er tit bedst  

jeg savnet på jeres hjemmeside der står noget om standard hastighed optimering , jeg vil fuldt ud erkende det er svært at lave flot design og hurtige side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Er det dansktalende personale til den timepris? Surprise

Dbh
Michael Haahr

Ja da! Men arbejdet udføres af vores mauritianske udviklere.

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

hvor hurtig hastighed standard køre i efter ?

jeg synes det lyder som en billige pris , jeg har selv brugt en del tid på at hastighed optimere min side så den virker perfekt efter standard regler så min side er let optimere til blandt andet google 

jeg har selv 97 pagescore på computer og 91 på mobil og da det er et af krav som standard hvis skal virke optimale i søgemskinerne https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpoledancer.dk%2F

jeg har dog set mange der laver sidder under 75 og når internet langsomt sværere komme ind på siden derfor er det vigtigt hurtige side 

flot design er dejligt , men langsom side dårlige score så kommer der færre besøgende og så kan designet værre verdens flottest så simple er tit bedst  

jeg savnet på jeres hjemmeside der står noget om standard hastighed optimering , jeg vil fuldt ud erkende det er svært at lave flot design og hurtige side 

Hej Mikael,

Hvis du bestiller hos skal vi nok sørge for at du for høj pagespeed score med i prisen! :)

Men du har helt ret, det er ikke noget vi normalt optimerer på med mindre du har købt en af vores SEO pakker.

Venligst
Nicklas

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lovende Stick out tongue Hvilket system kører det i?

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Det lyder lovende Stick out tongue Hvilket system kører det i?

Dbh
Michael Haahr

Hej Michael!

Vores populære custom løsning vil jeg klart anbefale hvis du vil gøre fuld brug af vores billige web administrator service og ikke bekymre dig om det tekniske i forhold til vedligeholdelse og ændringer. Men vi tilbyder også Wordpress og Joomla løsninger hvis du er mere til det.

Vores custom løsning er rå HTML5 med lidt AngularJS og en NodeJS server på backend når der er brug for det. Denne løsning giver os den største designfrihed og væsentligt kortere (og billigere) udviklingstid på ændringer og tilføjelser. Det giver os også friere hænder til senere at tilføje custom funktionalitet relevant for din forretning hvis du får brug for det.

Men der kan også være fordele ved at vælge wordpress og joomla hvis du har brug for et af deres moduler eksempelvis. 

Du er mere end velkommen til at skrive til mig of forklare mig dit behov, så kan jeg vejlede lidt. Uden binding selvfølgelig.

Venligst
Nicklas

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wolff:

Hej Michael!

Vores populære custom løsning vil jeg klart anbefale hvis du vil gøre fuld brug af vores billige web administrator service og ikke bekymre dig om det tekniske i forhold til vedligeholdelse og ændringer. Men vi tilbyder også Wordpress og Joomla løsninger hvis du er mere til det.

Vores custom løsning er rå HTML5 med lidt AngularJS og en NodeJS server på backend når der er brug for det. Denne løsning giver os den største designfrihed og væsentligt kortere (og billigere) udviklingstid på ændringer og tilføjelser. Det giver os også friere hænder til senere at tilføje custom funktionalitet relevant for din forretning hvis du får brug for det.

Men der kan også være fordele ved at vælge wordpress og joomla hvis du har brug for et af deres moduler eksempelvis. 

Du er mere end velkommen til at skrive til mig of forklare mig dit behov, så kan jeg vejlede lidt. Uden binding selvfølgelig.

Hej Nicklas.

Det lyder rigtig godt Wink

Hvis I kan have en hjemmeside klar til mig indenfor de næste 3 uger, så har vi en deal Wink

Jeg skriver lige til dig i PB.

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Nicklas Wolff:

Hej Michael!

Vores populære custom løsning vil jeg klart anbefale hvis du vil gøre fuld brug af vores billige web administrator service og ikke bekymre dig om det tekniske i forhold til vedligeholdelse og ændringer. Men vi tilbyder også Wordpress og Joomla løsninger hvis du er mere til det.

Vores custom løsning er rå HTML5 med lidt AngularJS og en NodeJS server på backend når der er brug for det. Denne løsning giver os den største designfrihed og væsentligt kortere (og billigere) udviklingstid på ændringer og tilføjelser. Det giver os også friere hænder til senere at tilføje custom funktionalitet relevant for din forretning hvis du får brug for det.

Men der kan også være fordele ved at vælge wordpress og joomla hvis du har brug for et af deres moduler eksempelvis. 

Du er mere end velkommen til at skrive til mig of forklare mig dit behov, så kan jeg vejlede lidt. Uden binding selvfølgelig.

Hej Nicklas.

Det lyder rigtig godt Wink

Hvis I kan have en hjemmeside klar til mig indenfor de næste 3 uger, så har vi en deal Wink

Jeg skriver lige til dig i PB.

Dbh
Michael Haahr

Hej Michael,

Det kan vi sagtens klare :) 

Vi skrives ved!

Venligst
Nicklas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)