Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fastelavnshistorie

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der må sørme have været "knald på fastelavnsbollen" og hjernecellerne ...

Prøvede engang selv noget med at flytte 150 tredimensionelle spejle i hast i London Taxis hvor der kunne være 2 spejle i hver cab, da en "idiotisk" partner og hans mafia-venner ville stjæle vores lager ... Tænk, i 94 fandtes der ikke services som Mini Trans i London om natten ... vidst heller ikke om dagen :))

Endnu engang TAK for Fastelavnsbolle-historien som jeg har tilladt at sende ud til mit skandinaviske netværk, selvfølgelig med reference til dig, Martin.

Hvorfor glemte jeg egentlig at referere til Amino.dk ... Hmmm.... det glemmer vi ikke næste gang ... der er jo masser af spændende ting her ...

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Alletiders fastelavnshistorie, Thorborg!

Og som du bemærker i tillæg til en kommentar: "...15 kilo skal ikke vælte budgettet" - ja, så er det da "billigt sluppet", taget antallet af involverede mennesker taget i betragtning ;-)

En to-krone er gæst - det er da ok ;-)

Har i mine sammenhænge da prøvet lignende "uforudsete" udgifter, men for langt, LANGT færre personer ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)