Har endelig fået sat et nyt site op på www.Wellebob.dk - hvor jeg så skiftede webhotel til Gigahost.dk, for at have den på et helt frisk webhotel, men den går utroligt langsomt?
Jeg tvivler også på at du ville vinde særlig meget på en dedikeret server der, det som tager tid at loade er billederne. Evt. en dedikeret server kombineret med on-the-fly komprimering af billederne på siden kunne hjælpe på det?
Jeg vil med glæde sælge dig en dedikeret server, men det skal nok kombineres med lidt optimering af siden. For du kan købe dig til nok så mange gigabit båndbrede du vil, det hjælper bare ikke når brugeren stadig kun har i gennemsnit en 2mbit forbindelse.
Men så vidt jeg husker fra tidligere så har du ikke den vildt store indtjening på siden vel? Jeg vil helt klart mene at det bedste du kan gøre er at få gennemgået siden og få lavet noget optimering på den, det vil du få meget mere ud af end du vil få ud af en hurtigere server :)
Det er naturligvis en kanon idé at optimere siden, en del - men vil da meget gerne sponsere lidt server krafter mod lidt diskret reklame. Jeg har kraftige servere, i både Danmark og Tyskland.
Du kan evt. kontakte mig, på jh@webname.dk eller på 42 80 80 60. Fra din besvarelse er webhotellet i luften indenfor 24 timer.